249079

نقش محوری ذوب آهن اصفهان در نهضت ملی مسکن

دنیای معدن: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متافو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور سیدمحمد موسوی معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، عزت‌ا... اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین آغاز به کار کرد.

به گزارش دنیای معدن،  سیدمحمد موسوی معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت ضمن بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان با توضیحات علی نصیری معاون بازرگانی این مجتمع عظیم صنعتی در جریان دستاوردهای این شرکت قرار گرفت.

 سید محمد موسوی معاون صنایع، ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت به خبرنگار ما گفت : تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان افتخاری فراموش نشدنی است، محصولی که محور توسعه و آبادانی ایران زمین در بخش حمل و نقل قرار گرفته است.

وی افزود : با توجه به اینکه دولت سیزدهم تاکید ویژه ای بر شتاب بیشتر طرح نهضت ملی مسکن دارد، مقاطع ساختمانی این شرکت در این بخش نیز تعیین کننده می باشند.

عزت‌ا... اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز گفت : تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن اصفهان همواره مورد توجه ویژه ما قرار دارد زیر پایه و اساس تولید محصولات بی همتایی مانند ریل ملی است.

وی افزود : با توجه به اینکه در سال رشد تولید داریم قانون گذاری و اجرایی صحیح قوانین نیز همراستا با تولید است تا بتوانیم بیانات مقام معظم رهبری را به شیوه مطلوب عملیاتی نماییم.

شایان ذکر است در این نمایشگاه شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری ‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است و ذوب آهن اصفهان در سالن ۳۸ Bمیزبان بازدید کنندگان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید