247104

انتقاد مدیرکل بنیاد شهید از مدیران صنایع غرب؛

صبا فولاد خلیج فارس بیگانه با جامعه ایثارگری

دنیای معدن: اشتغال و رفع بیکاری، مهمترین موضوع کشور که رهبر معظم انقلاب در تمام سخنرانی ها و دیدارهایشان به آن اشاره می کنند و از همه مسئولان درخواست می کنند،زمینه اشتغال جوانان کشور را فراهم کنند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از دفاع‌پرس، روند رو به رشد بیکاری در ایران نشان می‌دهد، آنگونه که رهبری و مردم انتظار داشتند،مسئولان نتوانستند به وظایف خود در این حوزه به خوبی عمل کنند. حتی برخی از دستگاه ها در جذب خانواده معظم شهدا به عنوان ولی نعمتان نظام نیز به قانون عمل نمی کنند، به طوریکه مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان بارها، این موضوع را مطرح کرده اند.

«عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در گفت و گویی، اظهار داشت: مدیران برخی از دستگاه ها به ویژه صنایع غرب بندرعباس با جامعه ایثارگری استان بیگانه اند.

وی افزود: برخی از صنایع استان از جمله پالایشگاه نفت بندرعباس، نفت ستاره، فولاد هرمزگان در جذب نیرو و رعایت سهمیه ۲۵ درصدی فرزندان شهدا، جانباز و جامعه ایثارگری پیشگام هستند. هر چند در تبدیل وضعیت نیروها در این صنایع اتفاقی نیفتاده است.

ناوکی با انتقاد عملکرد مدیران صنایع استان، تاکید کرد: از جمله صنایعی که بسیار گله مندم،  صبا فولاد خلیج فارس و فولاد کاوه جنوب کیش است که علیرغم پیگیری های متعدد از طریق منطقه ویژه و استانداری در خصوص رعایت سهمیه ایثارگران،تاکنون اقدامی نشده است. اقداماتی را از طریق سازمان بازرسی انجام دادیم اما متاسفانه پاسخگو نبودند، ما انتظار داشتیم به عنوان یک الگو در میان صنایع اقدام می کردند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید