246534

همراه با بازدید خانواده های آزادگان از خط تولید برگزار شد

آیین تجلیل از آزادگان ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن-آیین تجلیل از آزادگان ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید به منظور قدردانی از مجاهدت های آنها و خانواده شان در عرصه جنگ تحمیلی و آشنایی بیشتر این خانواده های گرانقدر با فعالیت در این مجتمع بزرگ صنعتی ، پنج شنبه ۲۶ مردادماه برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، این آیین با حضور ۸۲ آزاده ذوب آهنی همراه با خانواده به تعداد ۴۵۰ نفر و با حضور مهدی کوهی مدیر عامل ، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای و جمعی از دیگر مسئولین شرکت همراه با برنامه های متنوع فرهنگی وهنری وروایت مجاهدت رزمندگان و آزادگان برای خانواده ها، در تالار آهن برگزار گردید.

 سلیمیان سرپرست امورشهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت در این خصوص بیان داشت: برنامه تجلیل از ۸۲آزاده ذوب آهنی همراه با خانواده های این عزیزان بنا به فراخور ایام محرم وعزاداری سالار شهیدان در نظر گرفته شده است و باید ازهمکاری خوب مدیریت روابط عمومی تشکر نمود.

مهدی کوهی در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم وادای احترام به آزادگان ذوب آهنی بیان داشت:۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ یاد آور بازگشت شکوهمندانه آزادگان به میهن وفرصتی برای مرور رشادت های این غیور مردان سخت کوش است. مردم ایران دو واقعه مهم در دوران دفاع مقدس ،کام شان را شیرین نمود و به صورت خود جوش ومردمی جشن وشادی برگزار نمودند؛ یکی سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر ودیگری بازگشت حماسی آزادگان جنگ تحمیلی بود .

وی افزود : همه ما مدیون رشادت های آزادگان دلیرمرد هستیم وامیدواریم بتوانیم راه پرافتخار این عزیزان را ادامه دهیم.

محمدرضایزدیان یکی از بازماندگان عملیات کربلای۴(شهدای غواص )به روایت گری دوران دفاع مقدس پرداخت وبیان داشت: شهدای غواص مظلومترین شهدای جنگ تحمیلی هستند و پیکر مطهر بسیاری از آنان تاکنون شناسایی نشده است.

متاسفانه این عملیات توسط عوامل عربستان و آمریکا لو رفت ودر نهر خین، رزمندگان زیر آتش دشمن مظلومانه شهید شدند وعده ای هم که اسیر شدند به شدت شکنجه وآزار دیدند و اسرای زخمی را زنده به گور نمودند و بنده با چشمانم زنده به گور شدن رزمندگان که صدای یا حسین آنها طنین انداز شده بود را دیدم .

وی افزود: من را به دلیل سن پایین و رسانه ای شدن علیه کشورجمهوری اسلامی که بگویند ایران اسلامی به زور از نوجوانان در جنگ استفاده می کند شهید نکردند واین از تلخ ترین خاطرات من بود.امیدوارم همه ما قدر این شهدا را بدانیم.

شایان ذکر است آزادگان و خانواده آنها ابتدا با حضور در یادمان شهدای گمنام شرکت به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید