245541

اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی با همکاری شرکت صنعت فولاد شادگان ادامه خواهد داشت / برگزاری این دوره ها انگیزه و امید را در دانش آموزان زنده می کند

دنیای معدن: مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت و گو با خبرنگار این شرکت از برگزاری متعدد دوره اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی با همکاری دو سویه شرکت صنعت فولاد شادگان و سازمان بسیج دانش آموزی ناحیه بسیج شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به تاثیر برگزاری این دوره ها برای دانش آموزان این شهرستان ، اظهار کرد: برگزاری متعدد دوره اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی برای آینده و پیشرفت ایران اسلامی تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

 

رامین حکیمی افزود: دانش آموزان ، مدیران آینده میهن عزیزمان ایران هستند. بسیاری از پیشرفت های این کشور توسط همین دانش آموزان در آینده رقم خواهد خورد.

 

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به اقدامات این شرکت درخصوص برگزاری این دوره ها ، گفت: این دوره ها تا پایان فصل تابستان برنامه ریزی شده است.

 

حکیمی بیان کرد: همچنین به دانش آموزان توصیه شده که مشاهدات و ایده های ارزنده خود را از طریق بسیج دانش آموزی به این شرکت تحویل نمایند تا در پایان بعد از بررسی به چند تن از بهترین ایده و مشاهدات ، هدایای نفیس اهدا شود.

 

این مقام مسئول در پایان ، هدف از برگزاری دوره اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی را زنده نگه داشتن امید و انگیزه بخشیدن به دانش آموزان دانست.

 

در این راستا ؛ حکیمی بر لزوم تعاملات و گسترش بیش از پیش شرکت صنعت فولاد شادگان با مدارس و دانشگاه های این شهرستان تاکید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید