243938

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان عنوان کرد

امسال طرح فولادسازی را افتتاح می‌کنیم/ تلاش برای حرکت به سمت صادرات

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: تمام تلاش ما این است که امسال فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان را افتتاح کنیم تا هرچه سریعتر موجب اشتغال جوانان بومی این منطقه شود.

به گزارش دنیای معدن، حسین کهزاد با اشاره به پروژه‌های در دست ساخت این شرکت اظهار کرد: امسال پروژه‌ها نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشتند و حجم این پروژه‌ها ۷۰۰ درصد رشد کرده است.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز دوم فولادسازی و احیا، افزایش ظرفیت واحد احیا، نیروگاه، کارخانه آهک، شهرک مسکونی کارکنان، فضای سبز و ... اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به برگزاری مناقصات این شرکت گفت: در مناقصات به شرکت کنندگان شادگانی، امتیازات فنی بیشتری داده‌ایم که شانس آن‌ها برای قبولی بیشتر شود.

کهزاد با اشاره به برنامه امسال شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: برنامه‌ریزی انجام شده است تا امسال به سمت صادرات حرکت کنیم. در این زمینه برنامه ما این است تا با تلاش‌های مستمر شرکت صنعت فولاد شادگان در سطح بین المللی فعالیت کند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که امسال فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان را افتتاح کنیم تا هرچه سریعتر موجب اشتغال جوانان بومی این منطقه شود.

کهزاد بیان کرد: در راستای اشتغال جوانان بومی منطقه در این شرکت نیاز به برگزاری آزمون استخدامی است تا بتوانیم هرچه سریعتر جذب و استخدام را در این شرکت داشته باشیم.

کهزاد عنوان کرد: بلافاصله بعد از برگزاری آزمون استخدامی، آموزش‌های لازم را در اختیار جوانان قرار می‌دهیم تا بتوانند در این صنعت شروع به کار کنند.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به آزمون استخدامی این شرکت اظهار کرد: استخدام جوانان تنها بر اساس شایسته سالاری و توانایی افراد است و تنها راه جذب به شرکت فولاد شادگان آزمون شایستگی افراد است.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید