243631

ایران در منطقه خاورمیانه به قطب تولید فولاد باکیفیت تبدیل شده است

دنیای معدن: کوشیار جمشیدی، قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طرح و ساخت رابین در آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کیفیت فولاد ایران گفت: فولاد ایران حقیقتاً از کیفیت بالایی برخوردار است و به نظر می‌رسد جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه به قطب تولید فولاد تبدیل شده است.

به گزارش دنیای معدن، کوشیار جمشیدی، قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان طرح و ساخت رابین در چهارمین روز فعالیت پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین افزود: معرفی کالاها و محصولات صادراتی ایران در نمایشگاه‌ها سبب خواهد شد که خریداران محصولات و یا کالاهای ایرانی ما را به خوبی ببینند و با توانمندی‌های صنعتگران ایرانی آشنا شوند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت طرح و ساخت رابین اظهارداشت: در سال‌های اخیر، ایران در حوزه تولید محصولات دانش‌بنیان موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است و این باعث می‌شود که بازخورد قدرت تکنولوژی ما در کشورهای خارجی بیشتر خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه شرکت طرح و ساخت رابین در تولید بتن توانمند الیاف جزء پیشتازان این صنعت محسوب می‌شود، افزود: این نوع بتن جایگزین قطعات کامپوزیت و چدنی شده است و با وجود همکاری یک هیئت علمی قوی در این شرکت به دنبال افزایش صادرات محصولات خود به کشورهای خارجی هستیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت طرح و ساخت رابین بیان کرد: هم اکنون محصولات این شرکت به کشورهای عراق و ترکمنستان صادر می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدایم محصولات این شرکت به بیشتر کشورهای منطقه صادر شود.

جمشیدی با اشاره به مزیت‌های برگزاری پنجمین نمایشگاه دستاوردهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها سبب خواهد شد که زمینه معرفی محصولات ایرانی توسط تولیدکنندگان به کشورهای خارجی به سهولت انجام شود.

وی گفت: این مجموعه به عنوان نخستین تولیدکننده محصول دریچه‌های کامپوزیت سیمانی با استفاده از دانش روز و مصالح داخلی در سال ۹۴ موفق به اخذ صلاحیت دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری شده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت طراحی و ساخت رابین اظهار داشت: این شرکت تولید کننده محصولات نانو کامپوزیت سیمانی با مقاومت ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع با عدم قابلیت بازیافت و سرقت مقاوم در برابر اشعه، آتش و انجماد و بارهای دینامیکی و ضربات وارده است و هم اکنون دریچه های کامپوزیت سیمانی این شرکت در سایزها و استانداردهای مختلف در حوزه‌های فولادی و سیمانی در حوزه آبرسانی، آبگیری و تردد وسایل نقلیه و پیاده‌روهای معابر عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید