243612

فولاد مبارکه در طرح‌های توسعه‌ای خود به حفظ محیط زیست استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای دارد

دنیای معدن-مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری استان اصفهان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: خوشبختانه فولاد مبارکه اصفهان به حفظ محیط زیست استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای دارد و ساخت نیروگاه خورشیدی و سایر پروژه‌های این بنگاه اقتصادی همواره در راستای تحقق زندگی سالم برای شهروندان این استان در حال آماده‌سازی است.

به گزارش دنیای معدن از ایراسین، احسان شهیر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری استان اصفهان در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین افزود: در چشم انداز توسعه استان اصفهان برنامه‌های راهبردی استان در سه محور گذشته، حال و آینده تعریف شده است تا طبق این راهبردها و برنامه‌ریزی‌ها توسعه فعالیت‌های اقتصادی در این استان به نحو مطلوبی پیگیری شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان بر توسعه اقتصادی و صنعتی این استان تاکید کرد و گفت: البته برای توسعه استان اصفهان باید پروژه‌های اقتصادی و تولید ثروت و سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به حفظ محیط زیست و تحقق یک زندگی مناسب در این استان مورد توجه قرار گیرد.

شهیر با اشاره به تلاش‌های فولاد مبارکه در فعالیت صنعتی برای حفظ محیط زیست استان اصفهان اظهارداشت: خوشبختانه فولاد مبارکه اصفهان به حفظ محیط زیست استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای دارد و ساخت نیروگاه خورشیدی و سایر پروژه‌های این بنگاه اقتصادی همواره در راستای تحقق زندگی سالم برای شهروندان این استان در حال آماده‌سازی است.

شهیر تصریح کرد: با توجه به اولویت‌بندی‌های توسعه استان باید تلاش کنیم استان اصفهان به بهشت سرمایه‌گذاری در کشور تبدیل شود و در این راستا فولاد مبارکه می‌تواند نقش بی بدیلی را ایفا کند.

مدیر کل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان با بیان اینکه فولاد مبارکه در راهبردهای گذشته، حال و آینده استان اصفهان و برنامه‌های آمایش این استان از پیشرانان توسعه اقتصادی اصفهان است، گفت: این موضوع در اکسپو ۲۰۲۳ و پاویون استانداری اصفهان تعریف شده و استانداری اصفهان باید به عنوان میراث‌دار سرمایه‌گذاری‌های گذشته، حال و آینده در این زمینه به تلاش‌های بی وقفه خود ادامه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید