230235

به مناسبت روز مهندس صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با سرپرست سازمان صمت استان اصفهان

دنیای معدن- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ‌ضمن دیدار با سرپرست سازمان صمت استان اصفهان به مناسبت روز مهندس، بر تقویت هم‌گرایی صنایع در استان اصفهان تاکید کرد.

به گزارش دنیای معدن، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ‌ضمن دیدار با امیرحسین کمیلی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به مناسبت روز مهندس، بر تقویت هم‌گرایی صنایع در استان اصفهان تاکید کرد.

وی برای مدیرکل جدید اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدواریم در دوره جدید کاری این سازمان، اتفاقات خوب و امیدوارکننده‌ای برای صنایع و معادن استان اصفهان رقم بخورد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به پیشران بودن این شرکت در رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور، آمادگی این بنگاه بزرگ اقتصادی جهت رفع مشکلات و مانع‌زدایی‌ها برای دیگر صنایع را نیز اعلام داشت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صمت به عنوان متولی حوزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان که نقش کلیدی در توسعه پایدار در همه زمینه‌ها دارد، قطعاً با شروع مدیریت جدید، منشا خیر و برکت در استان و کشور خواهد بود که فولاد مبارکه این آمادگی را دارد تا با مشارکت در حوزه صمت استان اصفهان، تعامل و همکاری داشته باشد و در راستای هم‌افزایی و توسعه استان گام‌های موثری بردارد.

امیرحسین کمیل سرپرست سازمان صمت استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و هیات همراه، متقابلاً روز مهندس را به جامعه بزرگ صنعتی و معدنی استان اصفهان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری همه‌جانبه بتوان برای توسعه صنایع در جهت رفاه مردم و پایداری صنعت تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید