243601

ایجاد فضای آرام و به دور از دغدغه برای کارکنان وظیفه منابع انسانی شرکت است

دنیای معدن: نشست تعاملی حوزه سرمایه های انسانی با مسئولین روابط صنعتی های شرکت با حضور جاوید سلوکی مشاور مدیرعامل ، با موضوع رفع مشکلات کارکنان و ارائه اطلاعات شفاف به تلاشگران شرکت ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار دانش مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، سلوکی در این نشست گفت: روابط صنعتی نقطه تماس مدیریت شرکت با مجموعه پرسنل است و  هر یک از مسئولین روابط صنعتی نقش بسیار مهمی در سازمان دارند چرا که می توانند در ارتباط موثر سازمان با کارکنان نقش مهمی ایفا نمایند .

وی مسئولین روابط صنعتی را در بخش ها، نماینده حوزه سرمایه انسانی شرکت دانست و یاد آور شد : روابط صنعتی ها باید به سئوالات و ابهامات کارکنان به سرعت پاسخ دهند تا کارکنان متوجه شوند مشکلات کارکنان از دغدغه های سازمان می باشد .

سلوکی گفت : ایجاد فضای آرام و به دور از دغدغه وظیفه منابع انسانی شرکت است و انتقال معظلات و مشکلات باید توسط روابط صنعتی ها به منابع انسانی انجام شود تا این مشکلات حل گردد . بدین ترتیب همکاران ما می توانند در فضای بسیار مناسب و بدون نقص کار کنند .

وی اظهار داشت: با برقراری این جلسات تعاملی  تلاش می کنیم از مشکلات و نواقص موجود در حوزه منابع انسانی مطلع شویم و برای آن ها راه حل در نظر بگیریم .

سید اکبرموسویان مدیر امور اداری شرکت نیز گفت : جلسات تعاملی با روابط صنعتی ها باعث ارتباط دوسویه بین بخش های مختلف شرکت و منابع انسانی می گردد و با ادامه این روند انتقال اطلاعات از منابع انسانی به کارکنان بیشتر خواهد شد .

وی افزود: در صورتی که در روند اداری مشکلاتی وجود داشته باشد ، این موضوع از طریق روابط صنعتی ها به منابع انسانی انتقال خواهد یافت .

مدیر امور اداری،  روابط صنعتی ها را حلقه واسط کارکنان و حوزه منابع انسانی دانست و خاطر نشان کرد : ارتباط دوسویه مسئولین و کارکنان ، شفاف سازی اطلاعات ، تسهیل راهکارها و انجام سازکار مناسب برای مشکلات از اهداف این جلسات است .

 

دیدگاهتان را بنویسید