243458

مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر در فولاد اکسین خوزستان برگزار شد/ مهندس محمدی: همدلی و آرامش رمز موفقیت حرکت جهادی فولاد اکسین خوزستان است

دنیای معدن: مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت در تالار اجتماعات فولاد اکسین خوزستان برگزار گردید.

به گزارش دنیای معدن، ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پس از چندین سال محدودیت های کرونایی مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر بمنظور تقدیر و تجلیل از زحمات کارکنان در یکسال گذشته و تلاشگران نمونه شرکت با حضور پر شور کارکنان در تالار اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی آغاز شد، علی محمدی مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان به ایراد سخن پرداخت و گفت: آرامش و همدلی رمز موفقیت حرکت شرکت فولاد اکسین خوزستان می باشد، لذا در ابتدای سال با تمرکز بر تکمیل موجودی انبار مواد اولیه شرکت سعی کردیم چالش های تولیدی را برطرف نموده و به موازات آن اقدامات مناسبی در حوزه منابع انسانی علی الخصوص وضعیت حقوقی کارکنان شرکت انجام دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقش کارگر در تولید و اقتصاد ملی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان گهربارشان از نقش این قشر موثر در اقتصاد کشور سخن گفته اند. ایشان در اینباره فرموده اند: کارگر، ستون فقرات اقتصاد و ستون فقرات تولید است.نقش کارگر را به‌عنوان محورِ حرکتِ کار و فعّالیّت و اشتغال در کشور، بایستی [به‌عنوان] ارزش معرّفی کرد که مایه‌ی سربلندی باشد.

محمدی افزود: لازمه پیشرفت هر مجموعه ای داشتن آرامش حداکثری و ایجاد همدلی در میان ارکان مختلف مجموعه است که با این دو مولفه می توان به نقاط مهمی در تاریخ هر شرکت دست یافت.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان درباره اولویت های مدیریتی این شرکت بیان کرد: تأمین امنیت شغلی و بهبود معیشت کارکنان همواره محور تصمیمات سازمانی مدیریت شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده است که انشالله علاوه بر اقدامات صورت گرفته مانند؛ اعمال ردیف های متنوع حقوقی و پاداش های مناسبتی در نوبت های مختلف، به زودی شاهد اجرا شدن موارد جدیدی با موضوع معیشت کارکنان و امنیت شغلی ایشان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت در پایان سخنان خود گفت: موضوع تامین مسکن کارکنان از جمله موارد بسیار مهم می باشد که در این باره اقدامات خوبی انجام شده و در روزهای آینده انشالله شاهد فعالیت تعاونی مسکن کارکنان خواهیم بود.

در خاتمه این مراسم نیز با اهدای لوح و تندیس از کارگران نمونه شرکت در سال ۱۴۰۱، شرکت کنندگان برتر دوره های آموزشی، مدرسین، خادمان قرآن و همچنین کارگران برتر شرکت اکسین صنعت یاران جنوب در بخش ایمنی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید