243426

به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد صورت گرفت:

تجلیل از مجید مرادیان استاد و پیشکسوت مطبوعات و روابط عمومی

دنیای معدن: همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم و آیین تجلیل از اساتید پیشکسوت رسانه و مطبوعات استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین میثم ریاحی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی استان اصفهان، با اهدای لوح سپاس به مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ،از وی به عنوان استاد و پیشکسوت مطبوعات تجلیل نمود.

دکتر مجید مرادیان که از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد، بیش از ۳۰ سال سابقه‌ی  و تجربه حرفه‌ای را  در دو حوزه‌ی روابط‌عمومی و رسانه در کارنامه‌ی خود دارد. وی طی مدارج کارشناسی  و تحصیلات حوزوی در سال ۱۳۷۳  پس از استخدام در  ذوب‌آهن اصفهان  و پشت سر گذاشتن پست‌های سازمانی مرتبط، از سال ۱۳۹۴ تاکنون، در پست سازمانی معاون روابط‌عمومی ذوب آهن اصفهان مشغول به فعالیت  است.

 وی دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری و دکترای"DBA" دوره مدیریت حرفه ای و عالی روابط عمومی به همراه هشت سال تحصیلات حوزوی است. ضمن آنکه، حضور فعالی در نهادهای حرفه‌ای و صنفی دارد. این استاد و پیشکسوت مطبوعات و روابط عمومی، عضو و از اعضای مؤسس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، عضو انجمن های علمی و صنفی روابط‌عمومی استان اصفهان، عضو انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران، عضو شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان، عضویت حرفه‌ای و حقیقی خانه روابط‌عمومی ایران، مدیر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان و عضو مشورتی "ماهنامه روابط‌عمومی و صنعت" و همکاری با بسیاری از رسانه ها و مطبوعات کشور را در کارنامه خود دارد.

استاد مرادیان در اسفند ماه سال گذشته بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط دبیرخانه سرامدان روابط عمومی ایران، برگزیده ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی ایران شد و در تهران، سالن مرکز همایش‌های بین المللی صدا وسیما، مورد تجلیل قرار گرفت و تندیس ویژه ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی ایران را دریافت نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید