243162

۹۰ تن دیگر از کارکنان جدید الاستخدام به واحد های بهره برداری و عملیاتی اضافه شدند

دنیای معدن: مراسم استقبال از ۹۰ تن از کارکنان جدیدالاستخدام جهت بکارگیری در معاونت بهره برداری همزمان با برگزاری دوره آشنایی با فرآیندها، فعالیت‌ها و ساختار شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با همراهی رحیم امید بخش مدیر امور اداری، جهان مهرعلی نیایی فرد مدیر سازماندهی و روش ها، کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی و سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی همزمان با برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرآیندها، فعالیت‌ها و ساختار شرکت فولاد خوزستان ویژه کارکنان جدید الاستخدام، در جمع آنان حضور یافت.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: نظم، نخستین خط قرمز شرکت فولاد خوزستان می‌باشد. امیدواریم که شما عزیزان با آموزش‌های که دریافت می کنید، نیازهای شرکت را برآورده نمایید.

این شرکت با تکنولوژی و نیروی انسانی توانمندی که دارد مقام دومین تولید کننده فولاد در کشور را به خود اختصاص داده است.

این مجموعه دارای ضوابط و استانداردهایی برای انجام تمام امور می باشد و رعایت این استانداردها برای همه کارکنان الزامی می باشد.

تقوی اذعان نمود: سال گذشته برای شرکت فولاد خوزستان، سال بدون حادثه بوده و امیدواریم با ورود کارکنان جدید نیز این امر تکرار شود.

در این مراسم، مدیران واحدهای مختلف منابع انسانی نیز به‌صورت جداگانه ضمن تبریک و خیر مقدم به کارکنان جدیدالاستخدام در خصوص فعالیت های حوزه های کاری خود و همچنین نحوه تعامل کارکنان جدیدالاستخدام با واحدهای منابع انسانی توضیحاتی ارائه و برای همکاران جدید آرزوی موفقیت نمودند.

در دوره آموزشی یاد شده، به‌وسیله‌ی مدرس دوره، محمود اکابر مشاور مدیرعامل در امور اجرایی، چشم انداز، ماموریت و استراتژی های فولاد خوزستان تشریح شد.

بر پایه این گزارش، کارکنان جدید با فرآیندها و ساختار و فعالیت های فولاد خوزستان آشنا شده و در دومین روز حضور خود در خصوص فلسفه وجودی فولاد خوزستان و اهداف تدوین شده این شرکت بزرگ فولادساز آگاهی یافتند.

شایان ذکر است، این کارکنان پس از گذراندن دوره های آموزشی تئوری و کارورزی در واحدهای تولیدی شرکت به‌ویژه مگامدول زمزم ۳ مشغول بکار می شوند.

گفتنی است، دوره یادشده با حضور ۹۰ تن از کارکنان جدیدالاستخدام در تالار طوبی فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ انجام شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید