240597

صالحی در آیین بزرگداشت سی سالگی شرکت فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه در سی‌سال گذشته به قله‌های افتخار دست یافته است

دنیای معدن: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس در آیین بزرگداشت گفت: فولاد مبارکه در سی‌سال گذشته با همت کارکنان خود، به قله‌های افتخار دست یافته و جایگاه قابل توجهی در منطقه و جهان پیدا کرده که البته این جایگاه، هدف پایانی نبوده و این شرکت باید به اوج برسد.

به گزارش دنیای معدن، پروین صالحی نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت سی‌سالگی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: ایرانیان باید به خود ببالند چراکه ولادت بانویی همچون حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) که از جهات مختلف سیاسی، اجتماعی و حتی تربیت فرزند نمونه بوده‌اند، به‌عنوان روز مادر نام‌گذاری شده است.

وی افزود: فولاد مبارکه در سی‌سال گذشته با همت کارکنان خود، به قله‌های افتخار رسیده و جایگاه قابل توجهی در سطح خاور میانه و جهان پیدا کرده که البته این جایگاه، هدف پایانی نبوده و این شرکت باید با تلاش بیشتر به اوج برسد چراکه ظرفیت فولاد مبارکه گسترده‌تر است.

نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیداوریم این مجموعه بزرگ صنعتی، با تکیه بر تقوا و تخصص کارکنان تلاشگر خود، افتخارات بیشتری را کسب کرده و در مسیر موفقیت همچنان به پیش برود.

 

دیدگاهتان را بنویسید