243124

حضور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در آیین تجدید میثاق کارگران با حضرت امام خمینی (ره)

دنیای معدن: به مناسب هفته کار و کارگر، آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارت‌خانه، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کل کشور و جمعی از تلاشگران عرصه کار و تولید، در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

جامعه کارگری در این آئین ضمن نثار تاج گل، قرائت زیارت‌نامه، فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

در این آیین که مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در آن حضور داشت ، صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت :بهترین جمله‌ای که می‌توان در وصف امام راحل گفت این است که ایشان شخصیتی بودند که فرهنگ اسلام و آموزه‌های دینی را احیا کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، «حضرت امام‌خمینی‌(ره)» روح خدا در کالبد زمان است و روح خدا فانی‌شدنی نیست و برای همه اعصار و نسل‌ها ماندگار است.

مرتضوی اظهار کرد : جامعه ارزشمند کارگری در برهه های مختلف از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه آفریدند .

وی با اشاره به اینکه هریک از شهدای عزیز کارگر یک ملت بودند، گفت: کارگران در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور فعالی داشتند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ذکر خاطره‌ای از شهید «حسنعلی ترکی» از کارگران ذوب آهن اصفهان گفت: این شهید والامقام در رزم‌های نامنظم خواب از چشم دشمنان ربود.

مدیر عامل ذوب آهن در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت : خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان مملو از پولادمردانی است که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه سرافرازی میهن اسلامی ارایه کرده‌اند و مفتخریم به این تلاش‌گرانی که ماموریت بزرگ ایشان ارتقاء تولید ملی است.

وی افزود : چرخ صنعت ذوب آهن اصفهان با دست توانای کارگران به چرخش در آمد و حیات پر توفیق و دستاوردهای بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی بیش از پیش وامدار کار و سختکوشی این عزیزان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید