242956

شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان تشکیل جلسه داد

دنیای معدن: عصر دیروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ اولین جلسه شورای عالی فرهنگی شرکت در سال جدید با حضور کلیه اعضا به ریاست دکتر علیرضا مخبر دزفولی و دبیری حجت الاسلام بهاءالدینی عاملی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا مخبر دزفولی با اشاره به عملکرد این شورا در سال ۱۴۰۱ گفت: هر فرد منصفی شهادت می دهد که حجم، گستره، تنوع، کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی در شرکت، منازل سازمانی و مناطق کم برخوردار اطراف شرکت شتاب محسوسی یافته است.

رییس شورای عالی فرهنگی شرکت، کشاندن فعالیت های فرهنگی به حوزه تولید و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، معنوی، هنری برای خانواده فولاد خوزستان که با استقبال بی نظیر کارکنان و خانواده بزرگ فولاد خوزستان مواجه شده است را بخشی از رویکرد جدید فرهنگی شرکت دانست.

تشکر از حمایت و اعتماد مدیرعامل، مجموعه های همکار در اجرای برنامه های فرهنگی، خصوصا چابکی و خلاقیت ایجاد شده در مجموعه روابط عمومی و تاثیر پیشنهادات ارائه شده توسط اتاق فکر و اندیشه بخش پایانی صحبت های قائم مقام مدیرعامل بود.

در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر اعضا، برنامه های فرهنگی متنوعی جهت اجرا در مناسبت های پیش رو به تصویب رسید.

گفتنی است، در این جلسه احکام آقایان مهندس مهران خرم نیا و دکتر شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد به عنوان اعضای جدید این شورا به آنان تقدیم شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید