238034

مدیرعامل فولاد خوزستان:

نگاه مشتری مداری به کارکنان در تربیت نیروهای وفادار بسیار تاثیرگذار است

دنیای معدن: امین ابراهیمی مدیرعامل به همراه عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و هیات همراه از روند آموزش کارکنان تازه استخدام شده شرکت فولاد خوزستان بازدید نمود.

به گزارش دنیای معدن، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در بازدید از روند آموزش کارکنان جدیدالاستخدام گفت: نگاه مشتری مداری به کارکنان در تربیت نیروهای وفادار بسیار تاثیرگذار است. آموزش ضمن خدمت از بخش‌های حیاتی هر سازمان می‌باشد. آموزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی درباره برگزاری دوره توسعه کارکنان گفت: برگزاری چنین دوره‌هایی در فاصله‌های کوتاه مدت تاثیرگذار است.

ابراهیمی گفت: توسعه دانش مدیران، آموزش کارکنان و خانواده آنان و بکارگیری تجربه و دانش بازنشستگان از اقدام‌های موثری است که واحد آموزش می تواند در آن نقش بسزایی ایفا نماید.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: کلاس‌های آموزشی با فروکش شدن شیوع کرونا، دوباره راه‌اندازی شده‌اند و فرآیند آموزش از شرایط قابل قبولی برخوردار است.

سید سمیع موسوی مدیر واحد آموزش و توسعه منابع انسانی گفت: این دوره با هدف انتقال منشور اخلاقی سازمان به نیروهای جدید الاستخدام برگزار می شود. در این دوره، نیروها برای واحدهای مورد نیاز آموزش دیده و مورد ارزیابی قرار گرفته و در انتها به آنان کارنامه آموزشی داده می‌شود.

وی درباره برگزاری کلاس‌های آنلاین گفت: در آینده به تدریج از کلاس‌های آنلاین کاسته شده و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

موسوی درباره همایش بهپویی گفت: برگزاری همایش‌های بهپویی که به خاطر کرونا مسکوت مانده بود، در حال پیگیری است که در راستای بالا بردن انگیزش کارکنان با حضور خانواده آنان از سر گرفته شود.

وی با تشکر از تلاش کارکنان واحد آموزش گفت: تجهیزاتی که در واحد آموزش شرکت وجود دارد، دارای استاندارد آموزشی بالا می‌باشند.

گفتنی است، این بازدید، روز سه شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ در واحد آموزش و توسعه منابع انسانی کارکنان فولاد خوزستان انجام شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید