242905

رکوردشکنی صبا فولاد خلیج فارس با کاتالیست‌های خوارزمی

دنیای معدن: شرکت صبا فولاد خلیج فارس پس از بارگذاری کاتالیست‌های شرکت گسترش فناوری خوارزمی در تولید خود رکورد زد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی خوارزمی، شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم (HBI) در کشور و با ظرفیت 1,500,000 تن در سال است. این مجموعه در دیماه 1401 پس از تخلیه کاتالیست‌های واحد احیا خود که از خارج کشور تهیه شده بود، برای اولین بار کاتالیست‌های DRI خوارزمی را در ریفرمر خود بارگذاری کرد و در بهمن ماه مجددا واحد احیا این مجموعه آغاز به کار کرد.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس پس از بارگذاری کاتالیست‌های خوارزمی بعد از 5 سال توانست رکورد تولید خود را بشکند و به تولیدی ورای انتظار مجموعه دست یابد. این شرکت برای اولین بار، نه تنها به ظرفیت اسمی واحد (188 تن بر ساعت) رسید، بلکه از این ظرفیت نیز عبور کرده و به رکورد 190 تن بر ساعت دست پیدا کرد که در تاریخ بهره ­برداری این واحد بی­سابقه بود.

شرکت گسترش فناوری خوارزمی مفتخر است که کاتالیست‌های تولیدی این شرکت در سال رونق تولید ثبت رکورد جدیدی را در یکی از معتبرترین تولیدکنندگان فولاد کشور به ارمغان آورده و بار دیگر کیفیت برتر محصولات خود نسبت به نمونه‌های خارجی را به تصویر کشید.شرکت صبا فولاد خلیج فارس پس از بارگذاری کاتالیست‌های شرکت گسترش فناوری خوارزمی در تولید خود رکورد زد.

 

دیدگاهتان را بنویسید