242398

چادرملو موفق به کسب رکوردهای تولید سالانه در کارخانه احیاء و شمش فولادی شد

دنیای معدن: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سال 1401 را در حالی به پایان رساند که موفق به کسب رکوردهای تولید سالانه در کارخانه احیاء و شمش فولادی از ابتدای راه اندازی کارخانجات مذکورگردید.

به گزارش دنیای معدن، مهندس امیر علی طاهر زاده مدیر عامل چادرملو پس از بازدید از واحدهای معدنی و صنعتی این شرکت در نخستین روزهای سال نو در گفت و گویی با اشاره به عملکرد چشمگیر چادرملو در سال ۱۴۰۱ به ویژه در دو واحد تولید آهن اسفنجی و شمش فولادی گفت : در سال گذشته این شرکت تمرکز در تولید در انتهای زنجیره ارزش موجود در شرکت را جهت افزایش سودآوری در دستور کار قرار داد که در نتیجه آن واحد احیای چادرملو  از رشد تولید ۱۰درصدی آهن اسفنجی نسبت به سال ۱۴۰۰  برخوردار گردید به طوریکه بیش از ۱ میلیون و ۶۱۵ هزارتن آهن اسفنجی تولید گردید .

وی تصریح کرد اهمیت این رکورد در حالی است که طی سال گذشته با کمبودهای تامین برق و گاز ازجمله محدودیت ۸۰ روزه مصرف گاز طبیعی مواجه بودیم  . اما با همت و تلاش تمامی پرسنل و اقدامات عملیاتی موثر و با کاهش ۴۷ درصدی ساعات توقفات برنامه ریزی شده و اضطراری نسبت به سال ۱۴۰۰ به این مهم دست یافتیم.  

مدیر عامل چادرملو همچنین رکورد شکنی سالانه در واحد تولید شمش فولادی را از ابتدای راه اندازی نیز یکی دیگر از موفقیت های این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و افزود:  در کارخانه تولید فولاد بیش از 1 میلیون و 187 هزار تن شمش فولادی  تولید گردید  که این میزان نسبت به برنامه پیش بینی سال 1401   بالغ بر 187 هزارتن  و نسبت به سال قبل از آن  بالغ بر  132 هزار تن معادل 12.5 درصد رشد داشته است .

مهندس طاهر زاده با عنوان کردن رکوردهای تولید روزانه واحد گندله سازی و تولید یک ماهه اسفند به میزان حدود ۳۷۳ هزار تن که بی سابقه بوده است و توانست تولید برنامه ابلاغی به میزان 3 میلیون و 700 هزارتن را محقق سازد اظهار امیدواری کرد با عزم راسخ تمامی کارکنان و کارگران کوشا و مدیران پرتلاش و نیز حمایتهای سهامداران حقیقی و حقوقی در سال جدید که سال (رشد تولید) نامگذاری شده است بتوانیم به اهداف مهم و ارزش آفرین این شرکت معظم و موثر در اقتصاد ملی، دست یابیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید