242358

انجام مراحل پایانی راه اندازی کارخانه فولادسازی در تعطیلات نوروز

توقف در غدیر نی ریز معنایی ندارد

دنیای معدن: آخرین تست های راه اندازی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز با حضور کارشناسان خارجی شرکت دانیلی ایتالیا از دوم فرودین ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، محسن مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع در دومین روز از سال جدید، با حضور در بخش های مختلف کارخانه تولید آهن اسفنجی ازجمله اتاق کنترل، توزین، انباشت و برداشت ، ورکشاپ ، ایمنی و … ضمن تبریک سال نو به همکاران از تلاشهای مداوم و مستمر آنان تقدیر کرد و اظهار داشت: آنچه در طرح های توسعه ای مجتمع فولاد غدیر نی ریز رقم می خورد حاصل زحمات همکاران عزیزمان در واحد احیاء است که در طول سال با تولید محصول مناسب و افزایش راندمان و بهره وری باعث می شوند ما به عنوان یک واحد تولید کننده نمونه در صنعت فولادی کشور حضور داشته باشیم. 

IMG-20230322-WA0008

وی طی بازدید از کارخانه فولادسازی افزود: طبق وعده ای که با پیمانکاران داشتیم، با حضور کارشناسان خارجی شرکت دانیلی به عنوان شرکت ناظر بر اقدامات انتهایی راه اندازی کارخانه فولادسازی، ادامه تست های نهایی راه اندازی از امروز و با کمترین وقفه آغاز و به زودی شاهد شروع به کار این کارخانه خواهیم بود. 

IMG-20230322-WA0005

مصطفی پور با اشاره به عزم راسخ همه ارکان مجتمع فولاد غدیر نی ریز برای آغاز فعالیت کارخانه فولادسازی گفت: مطابق با وعده داده شده به سهامداران کارخانه فولادسازی را با اخذ تمامی تاییدیه ها بر اساس استانداردهای سختگیرانه شرکت دانیلی  در ابتدای سال راه اندازی خواهیم کرد . 

IMG-20230322-WA0010

وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید با همت مضاعف ، تلاش مستمر و تبیین نقشه راه علمی ، مجتمع فولاد غدیر نی ریز تجلّی بخش گفتمان جدید در حوزه اقتصاد دفاعی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید