242080

افتخاری دیگر برای ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن: شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه کارفرمای برتر کشور شدمدیرعامل شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه بعنوان کارفرمای برتر کشوری در جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۱ کشور انتخاب شد.

به گزارش دنیای معدن، آیین اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر کشور به میزبانی سازمان تامین اجتماعی کشور سه شنبه  شانزدهم اسفند ماه برگزار شد و  مهدی مرادی مدیرعامل ذوب آهن سوادکوه لوح و تندیس کارفرمای برتر سال ۱۴۰۱ را از دست صولت مرتضوی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دریافت نمود.

در این آیین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ، معاونین وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیران کل سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور حضور داشتند.

متن لوح کارفرمای برتر کشور :

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى

جناب آقای مهدی مرادی

مدیرعامل محترم شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه

سازمان تامین اجتماعی بعنوان شاخص ترین نهاد متولی حمایت از تولید و نیروی کار ، بر خود می بالد که با همراهی مدیران توانمندی چون جنابعالی و با ایجاد فراهم نمودن تمهیدات موثر زمینه رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی و تولیدی را در سطح کشور ایجاد کرده است.

بدیهی است که تحقق اهداف بلند سازمان و رسیدن به آرمان های مندرج در سیاستهای کلی تامین اجتماعی مرهون مدیریتی کارآمد و تلاشی خستگی ناپذیر و عدالت محور از سوی مدیران و شرکای اجتماعی آن است. بر همین اساس در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را مزین به نام “تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین” نموده اند همراهی و همدلی مستمر شرکای اجتماعی می تواند هدایتگر مجموعه مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی باشد.

در همین راستا این لوح تقدیر به پاس خدمات و تدابیر ارزشمندتان در هدایت و پشتیبانی از مجموعه تحت مدیریت و تعامل موثر با سازمان تامین اجتماعی و کسب عنوان کارفرمای برتر کشوری در جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۱ بحضورتان اهدا می گردد.

دکتر سید هاشم موسوی

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور

 

دیدگاهتان را بنویسید