242036

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه تاکید کرد؛

اجازه نخواهیم داد خللی در اراده پولادمردان و تولیدکنندگان کشور ایجاد شود

دنیای معدن: علی جمادی، معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان، از خطوط فولاد مبارکه دیدن کرد؛ وی در دیدار با محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل این شرکت، بر تسهیل هرچه بیشتر روند تولید و رفع موانع آن تاکید کرد و گفت: به‌عنوان نماینده ویژه قوه قضائیه درصدد آن هستم تا بتوانم از نزدیک با مشکلات این شرکت آشنا شوم و شرایط بهتری را برای ادامه فرایند تولید فراهم کنم.

تاکنون از بسیاری از کارخانجات کشور بازدید کرده‌ام ولی امروز در فولاد مبارکه با جذابیت‌ها و دستاوردهای بی‌نظیری آشنا شدم که نیاز است این دستاوردها اطلاع‌رسانی شوند و مسئولان ذیربط نیز ضمن بازدید از این کارخانه با تصمیمات بهتر، مسیر را برای تولید و توسعه این صنعت هموار کنند.

حمایت از بخش خصوصی و خصوصی‌سازی که از سال‌ها قبل با رویکرد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در کشور صورت گرفته، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ آنچه که مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، برای ما حجت است. ایشان همواره تاکید دارند که کار را به مردم بسپاریم و لذا ما تلاش می‌کنیم که به تولید کمک کنیم و اجازه نخواهیم داد که خللی در اراده پولادمردان و تولیدکنندگان کشور ایجاد شود. به یقین برای تسهیل فرایند تولید پایه کار ایستاده‌ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید