242010

مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت؛

کیفیت، محور کامیابی

دنیای معدن: مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه مشتری عامل تعیین کننده ای برای کمیت و کیفیت محصول به شمار میاید، گفت: فاکتورهای مورد نظر مشتریان به صورت مستقیم بر پایداری و تداوم تولید، کیفیت و بهای تمام شده محصولات نهایی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر نیز اثرگذار است.

به گزارش دنیای معدن، هادی حسنی اذعان داشت در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر این فاکتورها شامل درصد متالیزاسیون (MD) میزان آهن فلزی، درصد سولفور و فسفر، درصد کربن و درصد نرمه آهن اسفنجی به دقت مورد بررسی قرار میگیرند و محصولاتی با کیفیت مد نظر مشتریان به بازار عرضه می.شود. این شرکت برای دریافت بازخورد نظر مشتریان و بهبود مستمر کیفیت محصول از ابزارهای جدید مشتری مداری استفاده میکند. وی :افزود این امر نه تنها موجب رشد سودآوری شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر میشود بلکه گامی برای ارتقای سطح مدیریت کیفیت و قرار گرفتن در مسیر تعالی سازمانی است.

به گفته دکتر حسنی شرکت توسعه آهن و فولاد از ابتدای فعالیت خود رضایت مشتریان را در کانون توجه قرار داده است. در این شرکت همسو با اهداف استراتژیهای تعریف شده برای کنترل و پایش کیفیت محصول اقدام میشود. در این مسیر شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از دانش نیروهای متخصص ابزارهای کنترل کیفی و استانداردهای لازم بهره مند می شود.

دکتر حسنی :گفت در حال حاضر شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید آهن اسفنجی در سطح بازارهای داخلی و بین المللی است. این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 442 هزار تن آهن اسفنجی در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرده است که این عدد رشد 19 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است. او با اشاره به اینکه در بازه مذکور با توجه به کاهش تقاضای جهانی فولاد و استراتژی تامین مواد اولیه فولادسازان کشور بخش عمده آهن اسفنجی تولید شده در این شرکت در بازارهای داخلی عرضه شد تاکید کرد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بهرهگیری از دانش و فناوری روز دنیا و رفع اشکالات خط تولید همواره کیفیت محصولات خود را بهبود میبخشد. در واقع شرکت توسعه از این طریق گام بلندی را در حفظ و توسعه برند سازمانی خود برمی دارد زیرا کیفیت شالوده برندسازی مشتری مداری و در نهایت قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی سازمانی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید