242008

دیدار اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان فولاد مبارکه با مدیرعامل شرکت

دنیای معدن-رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان فولاد مبارکه با مدیرعامل فولاد مبارکه دیدار و در خصوص برخی مسائل مربوط به بازنشستگان شرکت گفت‌وگو کردند.

به گزارش دنیای معدن، رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان فولاد مبارکه با مدیرعامل فولاد مبارکه دیدار و در خصوص برخی مسائل مربوط به بازنشستگان شرکت گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که معاون نیروی انسانی شرکت نیز حضور داشت، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه پس از استماع نظرات و مباحث موردنظر اعضای هیئت‌مدیره گفت: بدون شک بازنشستگان در هر شرایطی مایه افتخار و از سرمایه‌های بی‌بدیل شرکت هستند. این عزیزان در دوران پرافتخار کاری خود باعث شدند فولاد مبارکه شکل گیرد، رشد کند و امروز در عرصه صنعت و بسیاری از موارد دیگر مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی تأکید کرد: امروز شاهدیم که بسیاری از کارخانه‌های فولادسازی در اقصی نقاط ایران با حضور و به دست متخصصان بازنشسته فولاد مبارکه ساخته و راه‌اندازی شده‌اند و این ظرفیت باعث شده است که در بسیاری از موارد از حضور کارشناسان خارجی بی‌نیاز باشیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه کارکنان و مدیران فعلی امانت‌دار زحمات بازنشستگان هستند، تصریح کرد: به پاس این تلاش‌های صادقانه تلاش خواهیم کرد تا این امانت را که منشأ خیروبرکت برای همه آحاد مختلف جامعه و پیشران بسیاری از صنایع کشور است، به‌خوبی حفظ و در مسیر تعالی رهنمون کنیم.

طیب‌نیا با تأکید بر اهمیت توجه به مسائل و مشکلات بازنشستگان خاطرنشان کرد: در چارچوب قوانین و مقررات شرکت تلاش خواهیم کرد تا شرایط بهتری را برای این عزیزان فراهم کنیم.

به گزارش ایراسین، در این جلسه مباحثی از قبیل مشکلات درمانی، معیشتی و رفاهی کارکنان بازنشسته در حضور مدیرعامل شرکت مطرح شد که موردتوجه مدیرعامل و معاون سرمایه‌های انسانی شرکت قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید