241901

رسول همامی، رئیس راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه:

فولاد هرمزگان، سرآمد تدوین استراتژی‌ها در گروه فولاد مبارکه

دنیای معدن: رسول همامی، رئیس راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی فولاد هرمزگان، با تقدیر از مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان در راستای برگزاری جلسات تدوین استراتژی‌های این شرکت، بیان کرد: یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه که پیشتاز تدوین استراتژی‌ها است، شرکت فولاد هرمزگان به شمار می‌رود. این شرکت با توجه به اهمیت آن از نظر استراتژیک بودن برای گروه فولاد مبارکه، همواره در راستای تدوین استراتژی‌ها و پایش آن‌ها جزو شرکت‌های سرآمد زیرمجموعه گروه بوده است.

وی افزود: در راستای یکپارچگی و همسو شدن استراتژی‌ها، اقدامات و شاخص‌های تعریف شده در سطح شرکت فولاد هرمزگان با شرکت مادر، نمایندگان گروه فولاد مبارکه در جلسات نهایی کردن استراتژی‌ها حضور دارند. با توجه به اقداماتی که شرکت فولاد هرمزگان برای تدوین استراتژی‌ها صورت داد، انتظار داریم همین مسیر با قدرت از سوی این شرکت ادامه یابد و این استراتژی‌های تدوین شده به صورت صحیح اجرا شوند.

رئیس راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه تاکید کرد: قطعا استراتژی روی کاغذ مانده هیچ شرکتی را متحول نخواهد کرد. برای اینکه این استراتژی‌ها به نتایج تعیین شده، تبدیل شوند، راهی طولانی و پیچیده روبه‌روی سازمان قرار دارد که این راه را شرکت‌های موفق پیموده‌اند. از این رو گروه فولاد مبارکه انتظار دارد، همین مسیر و اجرای به‌موقع، صحیح و اثربخش اقدامات استراتژیک ادامه یابد؛ چرا که اگر این استراتژی‌ها اجرا نشوند، تدوین استراتژی‌ها تنها روی کاغذ، بیهوده بوده و دردی از شرکت دوا نخواهد کرد. امیدوار هستیم با کمک یکدیگر بتوانیم تمامی اهداف و استراتژی‌ها را اجرا کنیم و در اعتلای نام متعالی گروه فولاد مبارکه گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید