241697

در جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح شد؛

به برکت عملکرد صنایعی همچون فولاد مبارکه، تیر دشمنان به سنگ می‌خورد

دنیای معدن: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن حضور در فولاد مبارکه از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند و در جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت راهکارهای تقویت صنعت و توسعه شهری را مورد بررسی قرار دادند.

همکاری هرچه بیشتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با شهرداری اصفهان جهت استعدادیابی و توسعه ورزش همگانی شهر اصفهان، ایجاد مزرعه محیط زیستی، تمرکز و توسعه بیشتر بر انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر، بازچرخانی هرچه بیشتر پساب‌ها، مساعدت برای توسعه و به‌روزرسانی ناوگان حمل و نقل شهری، استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل برقی و احداث خانه‌های سبز از مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود که از سوی رئیس و اعضای شورای اسلامی مطرح شد و مورد توجه مدیرعامل فولاد مبارکه قرار گرفت.

 

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بازدید از فولاد مبارکه: 

دستاوردهای فولاد مبارکه برای کشور بسیار امیدوارکننده است که مردم باید از این دستاوردها باخبر شوند؛ دشمنان در حال حاضر علیه ایران به شدت متحد و تجهیز شده‌اند اما به برکت عملکرد بسیاری از صنایع بزرگ کشور نظیر فولاد مبارکه، تیر آن‌ها به سنگ می‌خورد.

 

همکاری و تعامل هرچه بیشتر و بهتر فولاد مبارکه و مسئولان شهری، به‌ویژه شورای اسلامی شهر اصفهان در حوزه‌های توسعه ورزش، ارتقای سطح نشاط و تفریح شهروندان، بهبود فرایندهای زیست‌محیطی و توسعه گردشگری می‌تواند به توسعه پایدار منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید