241663

شماره آگهی 04-خ-ف آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی اولیه پیمانکار”تهیه ، تأمین و اجرای خطوط شبکه توزیع گازرسانی از ایستگاه موجود به کارخانه های شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ” EPC

دنیای معدن: آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی اولیه پیمانکار”تهیه ، تأمین و اجرای خطوط شبکه توزیع گازرسانی از ایستگاه موجود به کارخانه های شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ” EPC

شماره آگهی 04-خ-ف

آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی اولیه پیمانکار”تهیه ، تأمین و اجرای خطوط شبکه توزیع گازرسانی از ایستگاه موجود به کارخانه های شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ” EPC

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در نظر دارد”تهیه ، تأمین و اجرای خطوط شبکه توزیع گازرسانی از ایستگاه موجود به کارخانه های مجتمع جهان فولاد سیرجان بصورت” EPC را به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. لذا از شرکت های واجد صلاحیت دعوت به عمل می آید حداکثر تا 10 روز کاری از تاریخ چاپ آگهی، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک زیر براساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

رزومه و سابقه کار حسن انجام کار (رضایت کارفرمایان قبلی) رتبه ها و سایر گواهی کادر فنی و توان اجرایی قابل اختصاص به این پروژه توان تجهیزاتی و ماشین آلات قابل اختصاص به این پروژه توان مالی

1- شرکت ها می بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است)

2- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است).

3- اساسنامه و مدارک ثبتی منطبق با موضوع مناقصه(شماره اقتصادی و شناسه ملی، گواهی ثبت،گواهی آخرین تغییرات در خصوص اعضای هیات مدیره، مدیر عامل و صاحبان امضا مجاز ، اساسنامه وگواهی صلاحیت ایمنی و پیمانکاری و ….).

4- رزومه سوابق اجرایی و نمونه قراردادها و توافقنامه های انجام شده مرتبط با موضوع مناقصه. (قرارداد و رزومه ارسالی باید مربوط به سال 96 تا کنون و مرتبط با موضوع مناقصه باشد)

5- داشتن حداقل 2 کار مشابه گازرسانی صنعتی و یا اجرای شبکه توزیع گازرسانی الزامی می باشد.

6- مدارک و مستنداتی که بیانگر توان مالی متقاضی متناسب با حجم طرح باشد یا تراز مالی سه سال گذشته و لیست ماشین آلات و تجهیزات در اختیار با اسناد و مدارک مثبته.

7- گواهی نامه اعلام رضایت کارفرمایان قبلی در خصوص خدمات مذکور در موضوع مناقصه.

8- ارائه گواهی صلاحیت ایمنی و پیمانکاری (دارای اعتبار).

9- ارائه گواهی ها و رتبه ها (دارا بودن حداقل رتبه 4 نفت و گاز یا رتبه 3 تأسیسات و تجهیزات الزامی می باشد).

10- ارایه لیست و سوابق نفرات اصلی و کلیدی پروژه.

سایر موارد:

1- محل اجرای موضوع آگهی کارخانه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان واقع در شهرستان سیرجان، کیلومتر 50 جاده سیرجان-شیراز کیلومتر 3 جاده اختصاصی گل گهر می باشد.

2- مدت زمان اجرای پروژه 6 ماه شمسی می باشد.

3- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

4- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.

5- هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.

6- دعوت¬شد‌گان می‌توانند در مورد ابهامت و سوالات مربوطه ، با کمیسیون معاملات مجتمع جهان فولاد سیرجان با شماره 42251193-034 داخلی 106 و یا تلفن همراه 09912938317 تماس حاصل نمایند.

دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

 

دیدگاهتان را بنویسید