240375

با خرید کارخانه ایران اسپیرال صورت گرفت؛

ایجاد ظرفیت تولید لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ در هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان

دنیای معدن: با خرید کارخانه ایران اسپیرال، ظرفیت تولید لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ در هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان ایجاد شد.

به گزارش دنیای معدن، احمد سعیدبخش، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، ضمن تأیید این خبر گفت: این کارخانه تولیدکننده انواع لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ (اسپیرال) از قطر ۴۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌متر به روش جوش‌کاری زیرپودری (AW(S از ضخامت ۵ تا ۲۵.۴ میلی‌متر و تا گرید فولادی ۷۰X بر اساس استاندارد AWWA است.

به گفته مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد با عنایت به این‌که این کارخانه به فولاد مبارکه نزدیک است و باید ورق موردنیاز خود را از این شرکت تأمین نماید، درعین‌حال به شبکه سراسری راه‌آهن متصل است و در مرکز کشور نیز قرار دارد، این عوامل می‌تواند حمل ماده اولیه به شرکت و جابه‌جایی محصول نهایی به مقصد مشتریان به تمامی نقاط ایران را با هزینه‌های کمتری امکان‌پذیر نماید.

وی تصریح کرد: این کارخانه در جوار جاده اصلی نائین در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و با زیربنایی به مساحت ۲۵هزار مترمربع نصب گردیده و تولید و تأمین لوله‌های آب در طرح‌های آب‌رسانی کشور، صنایع پتروشیمی، نیروگاه‌های مختلف ازجمله اقدامات این کارخانه است.

سعیدبخش ظرفیت تولید این کارخانه را ۱۸۰ هزار تن در سال اعلام و اضافه کرد: از ویژگی‌های بارز این کارخانه این است که با این روش تولید می‌توان با هر میزان عرض ورق، انواع لوله با قطرهای بالا تولید کرد.ایراسین

 

دیدگاهتان را بنویسید