241032

نخستین همایش ارزیابی عملکرد مجتمع های شرکت ملی فولاد برگزار می شود

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از برگزاری نخستین همایش ارزیابی عملکرد مجتمع های فولادی زیر مجموعه های این شرکت خبر داد.

به گزارش دنیای معدن محمد آقاجانلو اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش در درجه اول نظارت و مورد محک قراردادن فعالیت های مجتمع های فولادی زیر مجموعه شرکت ملی فولاد ایران می باشد.

وی ادامه داد: "ارتقای کارآمدی، بهره وری و شفافیت عملکرد" ، "نظامند سازی اقدامات جاری و برنامه های پیش رو" و همچنین "ایجاد انگیزه تلاش و بهره وری"  بیشتر در واحدهای زیر مجموعه می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران ادامه گفت: در این جشنواره که با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به میزبانی فولاد شادگان در اهواز برگزار می شود،عملکرد واحدها در 8 محور مورد بررسی قرارگرفته و براساس شاخص های ارائه شده امتیاز دهی صورت گرفته که حائزین بیشترین امتیاز در هر محور مورد قدردانی قرار گرفته.

وی اضافه کرد: در این جشنواره عملکرد واحدها در حوزه فرآیند تولید، طرح و توسعه و بهره وری مورد، توسعه منابع انسانی، روابط عمومی، HSEE، سیستم ها و سود عملیاتی، سنجش و امتیاز دهر براساس شاخص های از پیش تعیین شده قرار گرفته است.

آقاجانلو گفت: این جشنواره به مدت 2 روز در روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد که امیدواریم تاثیر مثبتی برآینده اقدامات پیش روی مجتمع های فولادی شرکت ملی فولاد ایران بگذارد.

  طرح فولادی بافت، سبزوار، سفید دشت، شادگان، نی ریز، قائنات و میانه مجتمع های فولادی شرکت ملی فولاد ایران را شامل می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید