240850

فولاد شادگان گوهینامه چهار ستاره سطح پیشروان بهره وری دریافت کرد

دنیای معدن: در جریان برگزاری نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت صنعت فولاد شادگان گوهینامه چهار ستاره سطح پیشروان بهره وری دریافت کرد.

به گزارش دنیای معدن، در متن این گواهینامه که به امضای «وجیه الله جعفری» معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو رسیده، خطاب به مهندس کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگانآمده است: ایفای نقش در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریتی است بزرگ که اجرای آن نیازمند به کارگیری همه توانمندی ها و ظرفیت های گسترده و نهفته کشور به ویژه بخش معدن و صنایع معدنی است.

ارفع-11

بر اساس ارزیابی به عمل آمده طی فرآیند ارزیابی بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران در سال 1401، این گواهینامه به پاس قدردانی از تعهد و تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان آن شرکت در مسیر توسعه، رشد و تعالی اعطا می شود.

امید است با تلاش بیشتر و لطف خداوند متعال شاهد دستیابی آن شرکت به مدارج بالاتر در تعالی و پیشرفت باشیم.

شادگان-1

برپایه این گزارش، در خاتمه این مراسم جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی در سطوح مختلف به ۳۶ شرکت برتر کشور اعطا شد.

همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران از سوی ایمیدرو به عنوان یک الگوی بومی در بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت‌های این بخش از سال ۹۱ برگزار می شود.

در فرآیند ثبت نام شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی برای ارزیابی بهره وری، ۶۰ شرکت حضور یافتند که در نهایت ۴۰ شرکت بخش خصوصی و دولتی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

پایان خبر/////

 

دیدگاهتان را بنویسید