240710

به میزبانی فولاد هرمزگان:

اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی آقایان ایمیدرو آغاز شد

دنیای معدن: عطاالله معروفخانی صبح امروز (۲۸ دی ماه) در آئین آغاز به کار نخستین دوره مسابقات آمادگی‌جسمانی آقایان ایمیدرو و شرکت های تابعه، گفت: مفتخریم میزبان این مسابقات هستیم و امیدواریم شاهد برگزاری مسابقاتی نزدیک و با رعایت اخلاق پهلوانی باشیم.

وی با بیان این اینکه در مدت حضورم در هرمزگان تنها خونگرمی و مهمان نوازی از مردم دیار آفتاب مشاهده کردم، اظهار کرد: فولاد هرمزگان با تلاش مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران زحمتکش، در تمامی حوزه ها می درخشد و با تمامی سختی ها مانند قطعی برق و کاهش گاز، پنج رکورد افزایش تولید را در سالجاری ثبت کردیم.

‎معروفخانی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش چنان خوب درخشیدیم که پس از پیروزی انقلاب توانستیم برای نخستین بار در مسابقات کارگری فوتبال ساحلی جهان مقام نخست را کسب کنیم و سبب اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین بین المللی باشیم.

‎وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشوری و استانی بارها نام فولاد هرمزگان به اهتزاز در آمده که نشان دهنده پتانسیل بالای جوانان هرمزگانی است و باید در این زمینه از حمایت های فولاد مبارکه اصفهان تقدیر کنیم که شرایط را برای این پشتیبانی ها فراهم کرده است.

‎مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی هایی که در حوزه ورزش وجود دارد بتوانیم در آینده درخشش بیشتری داشته باشیم و از اداره کل ورزش و جوانان درخواست داریم، ورزشگاه خلیج فارس را به فولاد هرمزگان واگذار کند تا شاهد تحولی مناسب در امر توسعه زیرساخت های ورزشی هرمزگان باشیم و نشان دهیم جوانان هرمزگان از چه پتانسیلی برخوردارند و شایسته بهترین ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید