240539

معاون وزیر صمت عنوان کرد

رویکردهای ذوب آهن اصفهان در بخش معدن ، تامین پایدار مواد اولیه را به دنبال دارد

دنیای معدن: وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت : در جریان فعالیت معدنی این مجتمع عظیم صنعتی هستم،رویکردهای بسیار خوبی در بخش معدن در ذوب آهن اصفهان پیگیری می شود که به تامین پایدار مواد اولیه این شرکت در بلند مدت منجر می گردد.

به گزارش دنیای معدن، وی افزود : وزارت صمت نیز آماده هر گونه همکاری با ذوب آهن است تا مواد اولیه معدنی در این کارخانه به محصول نهایی مورد نیاز بخش های مختلف کشور تبدیل شود.

مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت های معدنی شرکت گفت : ذوب آهن اصفهان با شرکت در مزایده، پهنه های معدنی خوبی را برنده شد و فعالیت های معدنی را به صورت تخصصی تا رسیدن به تامین پایدار مواد اولیه دنبال می کند.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان احداث خطوط تولید تامرحله ریخته گری شمش بیرون از کارخانه را دردستور بررسی اولیه دارد و دانش و تجربه بیش از نیم قرنی کارخانه نیز بزرگترین پشتیبان ورود به این عرصه است و سبب شده این مجتمع عظیم صنعتی حدود ۹۰ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه را بومی سازی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید