234367

مدیرعامل شرکت آهن فولاد غدیر ایرانیان در کنفرانس تخصصی فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده

در چهار دهه اخیر در احداث کارخانجات، تولید، اکتشافات به موفقیت های بزرگی رسیده ایم

دنیای معدن: اسدالله فرشاد دبیر کنفرانس تخصصی فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: با حضور تولیدکنندگان بزرگ حوزه فولاد کشور همچون ذوب آهن و فولاد مبارکه اصفهان، فولاد گل گهر سیرجان ، فولاد آلیاژی ایران و فولاد خراسان این کنفرانس کار خود را آغاز کرد.

به گزارش دنیای معدن، فرشاد افزود: در این کنفرانس از انجمن های مختلف صنعتی و فولادی همچون انجمن ریخته گری و سنگ آهن ایران و همچنین انجمن متالوژی فولاد ایران دعوت شده است.

فرشاد خاطرنشان کرد: این اولین سمیناری است که به همت شرکت استیل پرس در زمینه فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از عمر فولاد ایران نیم قرن می گذرد گفت: کارخانه ذوب آهن اصفهان در دهه چهل شروع بکار کرد که پایه گذار فعالیت صنعت فولاد در کشور باشد و در ادامه بخش خصوصی و کارخانجات دیگری نیز در جمع خانواده بزرگ فولاد کشور پیوستند.

فرشاد با بیان اینکه در چهار دهه اخیر موفقیت های بزرگی کسب کردیم گفت: در بخش های مختلف از جمله احداث کارخانجات، تولید، اکتشافات و همچنین اشتغال کسب کردیم و یادمان باشد که در قبل از انقلاب ۱۵ میلیون تن وارد کشور می شد در حال حاضر یکی از تولید کنندگان برتر فولاد کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تن فولاد در جهان تولید می شود ۱۲ درصد آن فولاد با ارزش افزوده بالا می باشد که این کنفرانس می خواهیم توانمندی های خود را مرور می کنیم و حرکت به سمت ارزش افزوده بالاتر را مورد تاکید قرار می دهیم.

فرشاد با بیان اینکه بر موفقیت در این حوزه در برنامه کوتاه و بلند مدت اقداماتی انجام داد گفت: در بخش تولید و بازاریابی و همچنین توسعه تکنولوژی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و خودروسازی یک ضرورت است و زمینه ساز تولید فولاد ارزش های افزوده بالا شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید