240399

۲۰ تا ۲۲ دی ماه انجام می‌شود؛

حضور فعال «کارلینک» در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران/ دعوت ایمیدرو برای ثبت نام در این سامانه

دنیای معدن: با توجه به دعوت ایمیدرو برای ثبت نام سازندگان، تولیدکنندگان، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان در سامانه کارلینک، این سامانه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، «کارلینک»، بستر شبکه سازی تخصصی کسب و کار در سال ۱۴۰۰ با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) و جمعی از شرکت‌های فولادی و معدنی راه‌اندازی شد. این سامانه باهدف حمایت از محصولات و خدمات ساخت داخل و جهت جمع‌آوری نیازمندی‌ها و توانمندی‌های صنایع کشور در یک دیتابیس طراحی و پیاده‌سازی شده است و کسب‌وکارهایی که در کارلینک عضو می‌شوند می‌توانند به شکل موثری با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور به نفع کسب‌وکار خودشان بهره ببرند.

تلاش شده است تا در کارلینک به شکلی دقیق به نیازمندی‌های تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان توجه شده و قابلیت‌هایی طراحی و ارائه شود که از طریق یک شبکه سازی حرفه‌ای به بهترین نحوه ممکن پاسخگوی نیازمندی‌های این ۲ گروه باشند.

کارلینک؛ ویترین محصولات تولیدکنندگان

در همین راستا تولیدکنندگان می‌توانند با عضویت در این سامانه، پروفایل تخصصی و رزومه کسب‌وکار خودتان را ایجاد کنند و محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنند را از طریق یک ویترین تخصصی در معرض دید مشتریان خود بگذارند. به‌علاوه این امکان نیز فراهم شده است تا از طریق بخش جستجو سامانه، در میان نیازمندی‌های ثبت شده کسب‌وکارهای دیگر نیز جستجو کرده و با برقراری ارتباط با آنها و ارائه محصولات و خدمات خودشان، پاسخگو نیازمندی‌هایشان باشند.

همچنین تولیدکنندگان می‌توانند به‌عنوان یک مصرف‌کننده نیز در کارلینک ثبت‌نام کرده و از طریق بخش نیازمندی‌های این سامانه نیازمندی‌های کسب‌وکار خودشان را ثبت و منتظر پاسخ از سمت آن دسته از کسب‌وکارهایی باشند که توانمندی لازم برای پاسخگویی به نیازشان را دارند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که برای تامین نیازمندی‌های کسب‌وکارتان وقت و انرژی زیادی را صرف کنند و به‌راحتی می‌توانند از طریق سامانه کارلینک به تمامی تولیدکنندگان داخلی دسترسی پیدا کرده و به‌طور مستقیم با آنها وارد مذاکره شوند.

بستر شبکه‌سازی تخصصی کسب و کار، این بار در بزرگترین نمایشگاه صنعت فولاد کشور

 امسال نیز مطابق با سال‌های گذشته در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، ۲۰ تا ۲۲ دی ماه قرار است با هدف ایجاد بستر مناسب برای آشنایی با ظرفیت‌های داخلی و ارتباط میان تامین‌کنندگان و فولادسازان در هتل المپیک برگزار شود. سال گذشته در این نمایشگاه از سامانه کارلینک، بستر شبکه‌سازی تخصصی کسب و کار رونمایی شد و امسال نیز کارلینک قرار است مجدداً در این نمایشگاه حضور داشته باشد.تا فعالان عرصه صنعت با این سامانه آشنایی بیشتری را پیدا کنند.

همچنین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از همه سازندگان، تولیدکنندگان، مراکز علمی و پژوهشی  و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند برای رفع نیازهای کشور در این سامانه به نشانی karlink.ir ثبت نام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید