240378

«این هفته» برگزار می‌شود: چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد

دنیای معدن: چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی و با مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

برنامه های چهارمین جشنواره ملی فولاد

به گزارش دنیای معدن از دبیرخانه جشنواره ملی فولاد، ۶ پنل تخصصی همانند هم اندیشی چالش محور تولید کنندگان، سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان با شرکت های زنجیره آهن و فولاد، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به سازندگان برتر داخلی، تجلیل از چهره های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد، برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات و مسئولین صنعتی کشور با امضای قراردادها و تفاهم نامه هایی در حوزه بومی سازی و توسعه تکنولوژی در این رویداد اجرا خواهد شد.

همچنین، نمایشگاه اختصاصی در فضایی به وسعت بیش از 5 هزار مترمربع و با حضور بیش از 120 شرکت فولادی و معدنی در کنار شرکت های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی از جمله بخش‌های چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران است.

دعوت از صنعتگران و شرکت های دانش بنیان برای بازدید از نمایشگاه ملی فولاد

دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، وجه تمایز این رویداد با سایر نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی که در صنعت فولاد برگزار می‌شود را در ارائه فرصت‌های ساخت داخل توسط شرکت‌های معدنی و فولادی و به‌هم‌رسانی این فرصت‌ها با توانمندی‌های شرکت های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی عنوان کرد.

به گفته وی، در سه دوره قبلی این جشنواره و نمایشگاه، بیش از ۴۰۰ تفاهم نامه و قرارداد بین فولادسازان و سازندگان داخلی برای استفاده حداکثری از توان ساخت داخل در صنعت آهن و فولاد کشور به امضا رسیده که صرفه‌جویی ارزی حاصل از آن‌ها، حدود یک میلیارد دلار برآورد می‌شود.

رئیس انجمن فولاد ضمن دعوت از همه صنعتگران، شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان توانمند داخلی برای حضور و بازدید از این جشنواره و نمایشگاه، خاطرنشان کرد: اکنون که شرکت‌های فولادی با محدودیت‌هایی به واسطه تحریم و نرخ ارز مواجه‌اند و نگاه خود را به سمت تامین داخلی تغییر داده‌اند، بهتر است سازندگان داخلی با تولیدات کیفی و رقابتی از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید