240340

فولاد مبارکه و بانک رفاه کارگران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دنیای معدن: تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور تأمین منابع مالی موردنیاز شرکت فولاد مبارکه با بانک رفاه کارگران توسط مدیران عامل دو مجموعه امروز (چهارشنبه) امضا شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران این تفاهم‌نامه را در محل ساختمان ستادی این بانک امضا کردند.

طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ارتباط با امضای این تفاهم‌نامه گفت: بانک رفاه از بانک‌های خوش‌نام کشور محسوب می‌شود و همکاری خوبی بین شرکت فولاد مبارکه و این بانک وجود دارد و امیدوارم این تفاهم‌نامه در اجرای طرح‌های توسعه فولاد مبارکه، نقش مؤثری به دنبال داشته باشد.

وی افزود: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان فصل جدید از همکاری‌های این بانک و شرکت آغاز خواهد شد که ماحصل آن تقویت صنعت فولاد کشور و پیشبرد برنامه‌های اشتغال‌زایی در این بخش خواهد بود و ما از توسعه همکاری‌های متقابل استقبال می‌کنیم.

دکتر طیب‌نیا تصریح کرد: صنعت فولاد از جمله صنایع کشور به شمار می‌رود که دارای مزیت اقتصادی است و ضرورت دارد حمایت بانک‌ها از این صنعت بیش‌ازپیش افزایش یابد.

وی افزود: نظام بانکی می‌تواند در اجرای طرح‌های توسعه‌ای که سهم ویژه و مؤثری در اقتصاد کشور دارند، به ایفای نقش بپردازد و دراین‌ارتباط بانک رفاه کارگران که از سهام‌داران فولاد مبارکه است از جایگاه و اولویت برخوردار است.

همچنین لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مورد امضای این تفاهم‌نامه گفت: بانک رفاه کارگران تاکنون حمایت‌های بسیاری از تولید ملی و اشتغال‌زایی در کشور داشته و این حمایت‌ها در دولت عدالت‌محور سیزدهم از گستردگی قابل‌توجهی برخوردار بوده است.

وی افزود: بانک رفاه آمادگی دارد با حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نسبت به بسترسازی پیشبرد و عملیاتی‌کردن این برنامه‌ها اقدام کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: بانک می‌تواند با انتشار این اوراق برای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در راستای تأمین منابع مالی این پروژه‌ها اقدام کند.

وی در پایان گفت: بانک رفاه کارگران از سهام‌داران فولاد مبارکه است و از طرح‌های توسعه‌ای این واحد بزرگ صنعتی حمایت لازم را به عمل می‌آورد.

شایان‌ذکر است شرکت فولاد مبارکه هزاران میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای در قالب گروه خود تعریف کرده که بهره‌گیری از منابع و ابزارهای بانکی نقش بسزایی در تحقق این مهم دارد و شرکت فولاد مبارکه پیش‌ازاین نیز با بانک‌های ملی و تجارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید