239916

با بالاترین ضریب ایمنی صورت گرفت؛

انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات سالانه خط تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

دنیای معدن: تعمیرات سالانه خط تولید شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری از تاریخ ۲۳ آبان تا ۵ آذر ماه به مدت۱۲ روز با موفقیت‌ انجام شد.

به گزارش دنیای معدن، محمد علی فتاحی، رئیس واحد نگهداری و تعمیرات شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری و بختیاری ضمن اعلام این خبر گفت: در این کار تعمیراتی بزرگ ۵۱۰ فعالیت تعمیراتی طبق برنامه ریزی انجام شده به صورت یک مرحله ای و در قالب ۱۰ هزار و ۱۲۰ نفرساعت بدون هرگونه حادثه ایمنی انجام شد.

به گفته وی مهمترین اقدامات انجام شده در این تعمیرات سالانه عبارتند از: راه اندازی شستشوی اتوماتیک غلتک های اسکین پاس، تعویض ۵۵ عدد رادیانت تیوپ های کوره آنیلینگ، تعمیر و سرویس ۱۲۰ عدد مشعل کوره آنیلینگ، تعویض بخشی از پوشش دیواره های کوره آنیلینگ برای نخستین بار، تعمیرات اساسی اگزوز مشعل های کوره و عایق کاری آن، سرویس فن ها، سرویس و شستشوی واحد تصفیه خانه، انجام تنظیمات ولوهای کنترلی واحد نیتروژن، تعمیر جرثقیل های انبار کلاف، شستشوی واحد کرومات و سایر اقدامات مورد نیاز خط تولید.

فتاحی در پایان از حمایت های بی دریغ مدیریت ارشد کارخانه، همکاران دفاتر فنی تعمیرات و تولید، خرید و تدارکات و سایر واحدهایی که در تحقق این مهم ایفای نقش نمودند تشکر و قدردانی نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید