239898

افزایش ۷۶ درصدی سود در یکی از زیر مجموعه های تجلی

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات: تجلی تنها با شناسایی بخش کوچکی از سود سرمایه گذاری های خود در ۶ ماه توانست رشد ۷۱۹ درصدی را در این بخش شاهد باشد و در کنار عملکرد بسیار خوب شرکت در شناسایی سود فروش سرمایه گذاری ها سود عملیاتی شرکت به میزان ۴۸۸ درصد افزایش داشته باشد که نشان می دهد امسال سال بسیار خوبی از نظر سود سازی برای این شرکت خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، طی یک هفته اخیر سهام تجلی با استقبال خوبی از سوی بازار سرمایه همراه شد و با رشد بیش از ۱۵ درصدی قیمت از محدوده ۱۲۰ تومان تا بالاتر از ۱۴۰ تومان پیشرفت تجلی سهام شرکت های ارزنده را در پستهای خود دارد که بررسی آنها نویدبخش رشد سودآوری در این شرکت است.

مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در گفتگویی در خصوص ویژگی‌های این شرکت ابراز داشت تجلی درحالی دارای پرسهای بورسی و ارزش حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که با رشد اخیر بازار این پرس و با رشد ارزش بازار همراه شده است.

او تاکید کرد از نکات مهم در تجلی افتتاح برخی طرح‌های توسعه و سرمایه گذاری های شرکت بوده که با به ثمر نشستن این طرح و سود سازی و ارزش ان ای وی تجلی به طرز چشمگیری افزایش داشته است.

برای مثال تجلی مالکیت ۴۸ درصدی سهام فولاد سرمد ابرکوه را در اختیار دارد که طی صورت های مالی ۶ ماهه این فولاد سازبه سود خالص ۲۸۱ میلیاردی رسیده که ۷۶ درصد بیش از دوره مشابه سال قبل بوده و رسیدن به سود ۵۵۱ تا ۶۰۰ میلیاردی برای این فولاد ساز محتمل است که حدود نیمی از این سود متعلق به تجلی است.

او در پایان تصریح کرد تجلی تنها با شناسایی بخش کوچک از سود سرمایه گذاری های خود در ۶ ماه توانست رشد ۷۱۹ درصدی را در این بخش شاهد باشد و در کنار عملکرد بسیار خوب شرکت در شناسایی سود فروش سرمایه گذاری ها سود عملیاتی شرکت به میزان ۴۸۸ درصد افزایش داشته باشد که نشان می دهد امسال سال بسیار خوبی از نظر سود سازی برای این شرکت خواهد بود.بورس 24

 

دیدگاهتان را بنویسید