239856

رئیسی در جمع کارگران و مدیران مجتمع فولاد قائنات تاکید کرد

احداث مجتمع فولاد قائنات نماد کار دانش‌بنیان محسوب می‌شود

دنیای معدن: رئیس جمهور در جمع کارگران و مدیران مجتمع فولاد قائنات تکمیل زنجیره تولید، بهره‌گیری از نیروی انسانی بومی، کاهش آلایندگی، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و استفاده از پساب را از جمله مسائل مهمی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش دنیای معدن، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های نخستین مقصد از دومین دور سفرهای استانی دولت مردمی، پس از افتتاح واحد احیای مستقیم مجتمع فولاد قائنات، در جمع کارگران و مدیران این مجتمع تولیدی گفت: احداث این مجتمع از مصادیق عمل به شعار سال است چرا که هم نماد کار دانش‌بنیان محسوب می‌شود و هم باعث ایجاد اشتغال پایدار شده است.

رئیس جمهور با قدردانی از همه دست‌اندرکاران ساخت و راه‌اندازی این واحد عظیم صنعتی افزود: توسعه این واحد صنعتی و تولیدی را تا تکمیل زنجیره کانل تولید فولاد ادامه دهید.

رئیسی از مدیران مجتمع فولاد قائنات برای جذب نیروهای بومی نیز قدردانی کرد و اظهار داشت: توجه به ایفای صحیح، دقیق و کامل مسئولیت‌های اجتماعی و نیز تلاش برای کاهش هر چه بیشتر آلایندگی‌های مجتمع‌های صنعتی برای مناطق اطراف خود نیز از دیگر مسایل مهم و ضروری برای مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی است.

رئیس جمهور به آب‌بر بودن صنعت فولاد اشاره و تصریح کرد: استفاده از پساب شهری در این مجتمع را به طور جدی پیگیری و به مردم و به ویژه کشاورزان در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهید تا نگرانی‌های آنان در زمینه کمبود منابع آبی برطرف شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید