239525

وزن هر متر مربع توری گابیون

دنیای معدن: این مطلب پیرامون آموزش نحوه محاسبه وزن هر متر مربع توری گابیون گردآوری شده است، از آنجا که وزن محصولات فلزی در قیمت نهایی آن‌ها تاثیر مستقیم دارد بنابراین نحوه محاسبه وزن هر متر مربع توری سنگی می‌تواند منجر به، به دست آمدن وزن هر رول توری گابیون شده و قیمت نهایی آن تعیین شود. به طور خلاصه عوامل تاثیرگذار در وزن توری گابیون را در این مطلب بررسی خواهیم کرد. در پایان با استفاده از نکاتی که ارائه می‌شود شما قادر خواهید بود خرید گابیون را در بهترین و به‌صرفه‌ترین حالت انجام دهید.

وزن توری گابیون

به طور کلی سه عامل در وزن توری گابیون اثر مستقیم دارد، که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

اندازه چشمه توری گابیون 

قطر مفتول توری گابیون 

روکش گالوانیزه بر روی مفتول 

به فواصل بین مفتول‌های به هم بافته شده چشمه می‌گویند، شکل ظاهری چشمه در توری گابیون شش ضلعی یا مربعی باشد. همچنین مفتول مورد استفاده برای تولید گابیون از 1.7، 1.8، 2، 2.5، 3 و 4 است که پرفروش‌ترین نمونه‌های این محصول با مفتول 2.5 بافته می‌شود. ضخامت روکش این توری می‌تواند گالوانیزه و یا در مواردی پی وی سی باشد که به صورت جزئی در وزن تاثیرگذار است. مواردی که گفته شد عوامل موثر در وزن هر متر مربع توری گابیون هستند.

مشخصات فنی توری گابیون

توری گابیون با نام دیگر توری سنگی، یکی از انواع توری فلزی می‌باشد که از بافته شدن سیم مفتول گالوانیزه گرم تولید می‌شود، مفتول گالوانیزه به کار رفته در این توری توسط سه گره به یکدیگر بافته می‌شود تا چشمه‌های این توری را بسازند، ابعاد چشمه‌ها و نیز مفتول‌ها در اندازه‌های مشخص استفاده می‌شوند. گابیون‌ها رده بندی‌های متنوعی دارند از جمله آن‌ها می‌توان به گابیون همه کاره که برای استفاده‌های عمرانی و تزئینی به کار می‌روند.

ارتفاع توری گابیون

این محصول در ارتفاع 1 تا 4 متر تولید و به بازار عرضه می‌شود، برخی از ارتفاع‌های توری سنگی مانند ارتفاع 1، 1.20 و 1.30 سانتی‌متر از مرسوم‌ترین نمونه‌های تولید در بازار روز می‌باشد، با ثبت سفارش این نمونه‌ها توری گابیون به صورت ارسال فوری در د رلیست فروش قرار می‌گیرد، بقیه ارتفاع‌ها سفارشی و در صورت سفارش آن‌ها وابسته به حجم بار از 2 تا 4 روز کاری مدت زمان برای تولید آن ضروری است.

وزن مخصوص گابیون

وزن هر رول توری گابیون زمانی اهمییت پیدا می‌کند که برای استفاده‌های ویژه در نظر گرفته شود، به طور مثال از توری سنگی به علت استحکام و ایجاد امنیت چند برابری نسبت به باقی توری‌ها برای محافظت از حریم سد استفاده می‌شود، از طرفی مقاومت حداکثری در کنار وزن سبک توری سنگی سبب شده تا این محصول طرفداران زیادی پیدا کند چراکه هزینه‌های خرید توری فلزی را تا حدود بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

وزن هر متر مربع توری گابیون

در این قسمت وزن هر متر مربع توری گابیون در نمونه‌های پرفروش را آماده کرده‌ایم:

وزن توری گابیون 6*8 ضخامت مفتول 2 میل: 1000 گرم 

وزن توری گابیون 8*10 ضخامت مفتول 1.7 میل: 500 گرم 

وزن توری گابیون 8*10 ضخامت مفتول 1.8 میل: 550 گرم 

وزن توری گابیون 8*10 ضخامت مفتول 2 میل: 800 گرم 

وزن توری گابیون 8*10 ضخامت مفتول 2.5 میل: 1350 گرم

وزن توری گابیون 8*10 ضخامت مفتول 3 میل: 1900 گرم 

لیست وزن توری گابیون که در بالا به آن اشاره کردیم مربوط به وزن هر متر مربع توری گابیون با روکش گالوانیزه گرم می‌باشد. این اوزان ثابت و در برندهای مختلف با تفاوت اندک عرضه می‌شود.

جدول وزن توری گابیون

تقریبا 80 درصد فروش توری گابیون در بازار آهن ایران در نمونه وزن‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم خرید و فروش می‌شود، در بقیه موارد که به منظور استفاده در صنعت، سدسازی و دیگر پروژه‌ها استفاده می‌شود این توری با مفتول ضخیم‌تر و اندازه چشمه بزرگتر تولید و عرضه می‌شود، برای مشاهده جدول وزن توری گابیون در همه ابعاد و اندازه‌ها به صفحه خرید گابیون وارد شوید.

قیمت هر متر مربع توری گابیون

بازرگانی‌های معتبر فروشنده آهن آلات برای تعیین قیمت هر متر مربع توری گابیون همان سه فاکتور موثر در تعیین وزن را در نظر می‌گیرند، قیمت توری گابیون در ابتدای هر روز تحت اثر نوسان قیمت شمش فولادی، چشمه و سایز مفتول تعیین و بر روی کانال قیمتی قرار می‌گیرد. توری گابیون در رول هایی با متراژ 40 تا 50 متر طول و با توجه به نیاز مشتری در دستور تولید قرار می‌گیرند.

 

پیش از خرید این محصول دو نکته را در نظر بگیرید هزینه‌های جانبی شامل هزینه حمل‌و‌نقل، بارگیری و هزینه انبارداری که توسط فروشنده‌ها اعمال می‌شود، رعایت این دو نکته می‌تواند در به صرفه بودن خرید شما موثر باشد.

خرید توری گابیون

نحوه خرید توری گابیون به دو شکل کیلویی و متر مربعی توسط تولیدکنندگان و بازرگانی‌های داخلی ارائه می‌شود، برخی از شرکت ها از جمله صنایع فولاد توفیقی برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های مالی و قیمتی این محصول را به صورت کیلویی عرضه می‌کند در این صورت مشتری معادل وزن توری سنگی هزینه آن را پرداخت می‌کند و از طرفی از نظر هزینه ای نیز برای مشتری به‌صرفه‌تر خواهد بود.

وزن هر رول توری سنگی

اگر از بازرگانی ارائه دهنده آهن آلات با توجه به استعلام قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود خرید را به صورت متر مربعی انجام می‌دهید نکته مورد نظر نحوه پرداخت با توجه به وزن هر متر مربع توری گابیون است، بدین ترتیب که ابتدا طول و عرض هر رول توری سنگی را محاسبه کنید و تا مساحت هر رول به دست آید.

IMG-20221204-WA0009

سپس در قیمت هر متر مربع توری سنگی ضرب کنید تا قیمت نهایی تعیین شود. جدول وزن توری سنگی می‌تواند پیش از خرید به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. وزن هر رول توری گابیون بین 150 تا 800 کیلوگرم وابسته به مفتول و چشمه تولید و روانه بازار می‌شود.

مشاوره پیش از خرید توری گابیون

ممکن است شما اطلاعات تخصصی برای خرید توری گابیون را نداشته باشید، و یا اینکه در انتخاب مفتول و اندازه چشمه مناسب برای استفاده مورد نظر خود سردرگم شوید، برای رفع این مشکلات برخی از شرکت‌های پیش‌رو در صنعت آهن آلات تمهیداتی را فراهم نموده‌اند، از جمله این تسهیلات ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان می‌باشد، کافیست با مشاوران این مجموعه‌ها تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را اعلام کنید تا مشاوره رایگان به شما ارائه شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید