239390

تسهیل ورود به عرصه دانش‌بنیان شرکتها در پی ریسک‌پذیری فولاد مبارکه

دنیای معدن-مدیر روابط عمومی ایمیدرو گفت: ورود به عرصه دانش بنیان و کاهش ریسک در این عرصه از سمت فولاد مبارکه می‌تواند به شرکت‌های فعال دیگر در ورود به عرصه دانش‌بنیان کمک کند.

به گزارش دنیای معدن، حمید علی آبادیان مدیر روابط عمومی ایمیدرو با اشاره به اهمیت زیست بوم فناوری و نوآوری برای فولاد مبارکه؛ گفت: دولت سیزدهم با شعار انقلابی گری و مردمداری در بحث صنعت روی کار آمده و مدیرانی که در این صنعت روی کار آمده‌اند همین تفکر را دارند.

وی ادامه داد: در حوزه بومی سازی دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی سالهاست که این مطالبات را از مردم دارند اما متاسفانه این اقدامات تاکنون نتوانسته است رضایت مردمی را کسب کند.

علی آبادیان تاکید کرد: همه به پیشتازی فولاد مبارکه و تاثیر آن بر صنعت کشور اتفاق نظر داریم اما امیدواریم که تیم فعلی و تفکرات جاری آن در موضوعات بومی سازی مانند دانش بنیان‌ها اثرگذار باشند.

وی با اشاره ریسک پذیری ورود تولیدات محصولات با روشهای مدرن و منطبق با دانش‌بنیان گفت: اساسا این کاهش ریسک است که کمک می‌کند تا شرکتهای متعدد دیگر فرصت فعالیت پیدا کنند. چه بسا شرکت‌هایی دارای ایده هستند اما ریسک آن را نمی‌پذیرند تا وارد این عرصه شوند. بنابراین کاهش ریسک از سمت فولاد مبارکه می‌تواند به وارد عرصه شدن این شرکت‌ها کمک کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو در پایان گفت: امیدوارم تا با برنامه‌هایی که فولاد مبارکه و دیگر شرکتها در دست دارند بتوانیم سالهای درخشانی را در صنعت فولاد داشته باشیم.ایلنا

 

دیدگاهتان را بنویسید