238496

سید مهدی طالبیان معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی :

ذوب آهن اصفهان پتانسیل استخراج و بهره برداری از معادن کشور را دارد

دنیای معدن: سید مهدی طالبیان معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و مهدی قربانی مدیرعامل موسسه عمران و توسعه رضوی و هیات همراه با حضور در ذوب آهن اصفهان از خط تولید بازدید و با مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، بهزاد کرمی معاون بازاریابی و فروش و حمید سرال مدیر روابط عمومی شرکت دیدار و در خصوص تعامل و همکاری بیشتر در جهت افزایش بهره وری هر دو مجموعه گفتگو کردند .

به گزارش دنیای معدن، مهندس رخصتی با اشاره به توانایی های ذوب آهن اصفهان در امر اکتشاف و بهره برداری از معادن کشور گفت: در سال های گذشته ذوب آهن اصفهان با برخورداری از معدن،دارای زنجیره تولید کامل بود و تولید در این شرکت بدون دغدغه انجام می شد ولی هم اکنون بدلیل برخی تصمیمات اشتباه این زنجیره قطع شده و تولید با مشکل مواجه شده است .

وی یاد آور شد : ذوب آهن اصفهان آمادگی دارد تا با شرکت های که در زمینه معدن کاری فعالیت دارند همکاری داشته باشد و آستان قدس رضوی پتانسیل این همکاری را دارد.

مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه معدن کاری در کشور با تولد ذوب آهن آغاز شده است گفت : معادن کشور از ذوب آهن اصفهان جدا نیستند و هم کنون که استراتژی ذوب آهن با تولید ۱۲ محصول جدید از بهمن ماه بر مبنای افزایش تنوع محصول و تولید محصولات ارزش افزا شکل گرفته، معادن کشور نیز می توانند با حمایت خود از این سیاست بهره مند شوند . وی تفکر ذوب آهن در تولیدات خود را ملی دانست و افزود : در شرایط کنونی که کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان زبانزد است صادرات می تواند یکی از راه های برون رفت از مشکلات باشد .

سید مهدی طالبیان به توسعه همکاری بین ذوب آهن اصفهان و آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت : شرکت  عمران و توسعه رضوی یکی از شرکت های جدید در آستان قدس رضوی است که ظرفیت بسیار مناسبی برای کارهای عمرانی ، معدنی و صنعتی را دارد و می تواند بستر بسیار مناسبی برای تعاملات بیشتر هر دو مجموعه در جهت افزایش بهره وری باشد .

وی به پتانسیل ذوب آهن اصفهان در حوزه اکتشاف و بهره برداری از معادن کشور اشاره کرد و گفت : آستان قدس رضوی به دلیل نزدیکی به معادن خواف و سنگان می تواند همکاری خوبی در حوزه بهره برداری با ذوب آهن اصفهان داشته باشد که امید است این همکاری هر چه زودتر محقق گردد .

 

دیدگاهتان را بنویسید