238431

مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه خبر داد؛

دست‌یابی فولاد مبارکه به رکورد بیشترین تعداد حمل پاتیل سرباره با کمترین توقف در کوره‌های قوس الکتریکی

دنیای معدن: با تلاش کارکنان واحد حمل و فراوری سرباره و تعمیرگاه پاتیل‌برها و تعامل این واحد با ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه، توقف کوره‌ها ناشی از تعویض پاتیل سرباره به رکورد کمتر از ۰.۰۲ دقیقه بر ذوب رسید تا شرایط دست‌یابی به رکوردهای فولادسازی بیش‌ازپیش مهیا گردد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرنگار ایراسین، با تلاش کارکناhttps://www.donyayemadan.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-26ن واحد حمل و فراوری سرباره و تعمیرگاه پاتیل‌برها و تعامل این واحد با ناحیه فولادسازی، توقف کوره‌ها ناشی از تعویض پاتیل سرباره به رکورد کمتر از ۰.۰۲ دقیقه بر ذوب رسید تا شرایط دست‌یابی به رکوردهای فولادسازی بیش‌ازپیش مهیا گردد.

رسول شفیع‌زاده، مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه، ضمن تأیید این خبر گفت: در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ شاهد رشد بیش از ۱۲ درصدی حمل سرباره مذاب از ناحیه فولادسازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح توسعه در این واحد و اضافه شدن پاتیل‌برهای جدید که از ظرفیت بیشتری برخوردارند و همچنین با اصلاح سیستم خنک‌کاری سرباره و تلاش دلسوزانه همکاران جهت حمل ایمن سرباره مذاب، شاهد ثبت رکوردهای جدید در شش‌ماهه دوم سال جاری باشیم.

رکورد بیشترین تعداد تعویض پاتیل سرباره با کمترین توقف به کوره‌های قوس

در همین زمینه، رحیم خلقی، رئیس واحد حمل و فراوری سرباره ادامه داد: با تلاش و کوشش کارکنان خدوم واحد حمل و فراوری سرباره شرکت فولاد مبارکه و در ادامه موفقیت‌های سال‌های گذشته، این واحد توانست در شش‌ماهه نخست سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و در شرایط دشوار تحریم‌های ظالمانه، با ایجاد کمترین میزان توقفات در کوره‌های قوس، رکورد بیشترین تعداد تعویض پاتیل سرباره را ثبت کند.

وی گفت: دستیابی به این رکورد ارزشمند در شرایطی محقق گردید که واحد حمل و فراوری سرباره با توجه به مشکلاتی ازجمله عدم تناسب فضای تعمیرگاه سرباره با فعالیت‌های تعمیراتی و مستهلک شدن مکانیسم‌های پاتیل‌بر و کمبود نیرو و تأمین قطعات مصرفی و یدکی مکانیسم‌های روبه‌رو بود.

رئیس واحد حمل و فراوری سرباره در پایان از حمایت‌های همه‌جانبه مدیریت سازمان و همکاری کارکنان واحد حمل‌ونقل و پشتیبانی و فولادسازی تشکر و قدردانی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید