238096

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

سالن ورزشی چند منظوره شرکت فولاد تاراز افتتاح شد

دنیای معدن: به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور مسئولان استان چهار محال و بختیاری، سالن ورزشی چند منظوره شرکت فولاد تاراز افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، سالن بدنسازی شرکت فولاد تاراز روز چهارشنبه، 27 مهر 1401 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل تربیت بدنی این استان، رئیس هیات پرورش اندام استان و همچنین داود فروتن مدیر عامل شرکت فولاد تاراز و جمعی از مسئولان و کارکنان این شرکت افتتاح شد.

داوود فروتن، مدیر عامل شرکت فولاد تاراز ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و مسئولین استانی شرکت کننده در این مراسم و تبریک روز تربیت بدنی، اظهار کرد: وجود پرسنل جوان و پر انرژی ایجاب می‌کرد که نسبت به آماده سازی یک سالن ورزشی با امکانات به روز و در خور کارکنان فعال این شرکت اقدام شود که بحمدلله با تلاش همکاران واحدهای مختلف و آماده سازی و احداث بنا و تجهیز سالن در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب اجرا شد و امروز این سالن چند منظوره ورزشی رسماً افتتاح شد.

وی افزود: ایجاد چنین امکاناتی در محیط شغلی افراد مهم است و موجب نشاط افزایی و شادابی محیط کاری میشود و قطعاً تاثیر بسزایی در روحیه افزایی و تعاملات بهتر با همکاران و خانواده خواهد داشت، اما نحوه استفاده از این خدمات به مراتب مهم‌تر میباشد و با توجه به این مهم تمهیداتی توسط کمیته نیروی انسانی و رفاه به‌منظور تشویق همکاران به استفاده مطلوب از امکانات ایجاد شده، اندیشیده شده تا حتی بخشی از زمان برنامه ای ورزش در قالب ساعت کاری کارکنان لحاظ شود.

مدیر عامل شرکت فولاد تاراز گفت: این شرکت برای توسعه امکانات ورزشی و توجه به سلامت کارکنان بر اساس الگوهای گروه فولاد مبارکه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و انشالله در صورت استقبال همکاران، حتماً امکانات ورزشی افزوده خواهد شد.

فروتن همچنین پیشنهادات خود را بمنظور ارتقای سطح ورزش در صنعت استان با مدیر کل ورزش و جوانان استان مطرح نمود و برای میزبانی مسابقات کارگری و صنعت در مناسبت‌های پیش رو نیز اعلام آمادگی کرد.

در ادامه بنیادی فر، مدیر کل ورزش و جوانان استان، ضمن تبریک روز تربیت بدنی و ابراز خرسندی از حضور در بین کارکنان فولاد تاراز، از مدیرعامل این شرکت به جهت داشتن روحیه ورزشی و اهمیت ایجاد نشاط در بین نیروی انسانی تشکر کرد و از ایده های نوآورانه ی حمایتی در تاراز تقدیر کرد.

وی در ادامه نسبت به ارتباط با این مجموعه جهت پوشش دادن به نیاز های این سالن از جمله تامین مربی، داور و هر گونه همکاری و حتی امضای تفاهم نامه با شرکت فولاد تاراز اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این مراسم، محمدی رئیس هیات پرورش اندام استان چهار محال و بختیاری بعد از تبریک روز تربیت بدنی به همه ورزش دوستان، بیان کرد: امروز مسئولیت شرکت فولاد تاراز ۲ برابر شد. یک جا مسئولیت در سنگر خدمت به نظام محترم جمهوری اسلامی و یک جا مسئولیت تقویت سلامتی و بالا بردن بنیه جسمی و روحی نیروی انسانی.

وی لازمه موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر یک شرکت را در گرو نشاط و روحیه بالای نیروی انسانی آن دانست و بیان کرد: به عنوان نماینده از طرف اداره کل بدنسازی استان، در مورد برگزاری مسابقات و محل آن از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

محمدی در ادامه افزود: مسابقات پاور لیفتینگ، مچ اندازی و فیتنس که در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مظهر قدرت در سطح کشور شناخته شده است و بانوان این شرکت می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

در ادامه، محمدی سالن ورزشی شرکت فولاد تاراز را یکی از باشگاه‌های مطلوب در سطح استان ارزیابی کرد و گفت: این سالن را بعنوان دویست و یکمین باشگاه تخصصی پرورش اندام و بدنسازی در استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از این بابت ابراز خرسندی می‌کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید