237965

جشن بزرگ خانوادگی امت نبی، ایران قوی با مشارکت شرکت فولاد خوزستان در اهواز برگزار شد

دنیای معدن: همزمان با فرارسیدن هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن بزرگ خانوادگی امت نبی، ایران قوی شامگاه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ در خیابان سلمان‌فارسی شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، ماه ربیع الاول همان گونه که از اسم آن پیداست بهار ماه ها می باشد، به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست.

در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبایی او بر زمین فرود آمده است. گزارش خبرنگار ما حاکی است، در ابتدای این جشن جمعیت حاضر رو به سمت مشهد مقدس ایستاد و سلام مخصوص خطاب به امام رضا (ع) را دسته جمعی نثار کردند. در این جشن بزرگ که با استقبال بی‌نظیر خانواده‌های اهوازی همراه بود، ویژه برنامه‌ها در یکصد و پنجاه غرفه به اجرا درآمد؛ این ویژه برنامه ها شامل: برپایی غرفه بازی و سرگرمی ویژه کودکان، مسابقات جذاب، اجرای گروه‌های هنری، ورزشی و فرهنگی، تئاتر، سرود، خوانندگی، نورافشانی و ده‌ها برنامه دیگر بود. برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی و همچنین مواد غذایی متنوع از دیگر برنامه‌های جشن بود. گفتنی است، این جشن بزرگ با مشارکت فعال شرکت فولاد خوزستان در برپایی غرفه‌های مختلف، پذیرایی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و نورافشانی همراه بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید