238069

اعزام رایگان بازنشستگان فولاد به عتبات عالیات

دنیای معدن: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان زائر اولی به صورت رایگان به کربلا و نجف مشرف خواهند شد.

به گزارش دنیای معدن، حسین عامریان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته توسط صندوق بازنشستگی فولاد، در خدمتی معنوی و در قالب تفاهم با موکب امام رضا(ع) بازنشستگانی که تاکنون به عتبات مشرف نشده اند به صورت رایگان به نجف و کربلا اعزام خواهند شد تا حلاوت و شیرینی زیارت عتبات عالیات از نزدیک نصیبشان شود.

وی افزود: هزینه این خدمت معنوی ارزشمند توسط خیرین زیارت و در قالب نذر زیارت تامین می شود.

عامریان ادامه داد: اعزام بازنشستگان به صورت هفتگی و بر اساس قرعه کشی انجام خواهد شد. این سفر به صورت زمینی و به مدت پنج روز برنامه ریزی شده است. همچنین بازنشستگان می توانند از تاریخ 8 آبان به سایت صندوق بازنشستگی فولاد به آدرس www.irsbf.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط زیارت ، فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه پیش بینی می شود اعزام زائرین از 21 آبان ماه آغاز شود، گفت: خداوند متعال را شاکریم که این توفیق حاصل شد تا با همراهی موکب امام رضا(ع) و خیرین زیارت زمینه سفر رایگان عتبات عالیات را برای بازنشستگان که سال ها در شوق زیارت عتبات بوده اما امکان آن را نداشتند فراهم شده است.

گفتنی است سفرهای ارزان قیمت زیارتی و سیاحتی در راستای سیاست محوری ارتقای رفاه و تکریم بازنشستگان همزمان با شروع کار تیم مدیریتی جدید صندوق فولاد از سال گذشته آغاز شد و سفر رایگان عتبات عالیات نیز برای بازنشستگان زائر اولی تازه ترین خدمت ارائه شده توسط صندوق در این خصوص است.

 

دیدگاهتان را بنویسید