237732

با حضور مدیران صنعت فولاد؛

نهمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس آغاز به کار کرد

دنیای معدن: با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه صنعت فولاد کشور، نهمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس با عنوان فرصت ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد آغاز به کار کرد.

به گزارش دنیای معدن، این کنفرانس با حضور مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان و با بررسی شرایط بازار جهانی فولاد و مواد اولیه فرصتها و تهدیدها در شرایط سخت به همراه نمایشگاه جانبی آن امروز ۱۷ مهر ماه در هتل المپیک تهران شروع به کار کرد.

در این کنفرانس که با حضور شرکت فولاد مبارکه اصفهان و تعدادی از شرکت های فعال در زمینه تولید آهن و فولاد کشور برگزار می شود، آخرین وضعیت صنعت فولاد در ایران و جهان توسط کارشناسان این صنعت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

ایمیدرو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سنگ آهن ایران به عنوان همکاران این همایش و شرکت فکور صنعت تهران، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان و مجتمع فولاد غدیر نی ریز، شرکت مهندسی بین المللی فولاد تکنیک، شرکت صبا فولاد خلیج فارس معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت فولاد خوزستان، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان حامیان این رویداد و نمایشگاه جانبی آن هستند،

همزمان با برگزاری نهمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس ۴ پنل و میزگرد تخصصی با موضوع بازارهای جهانی فولاد و مواد اولیه فرصتها و تهدیدها در شرایط سخت نیز توسط متخصصان و کارشناسان این صنعت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در میزگرد سنگ آهن این کنفرانس دلایل بروز مشکلات موجود در زنجیره محصولات سنگ آهن کشور و در میزگرد دیگری وضعیت بازار فولاد در کشور عراق مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است آقایان وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو، محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهران محجوب نژاد معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی بین المللی فولاد تکنیک، ابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر و احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در این کنفرانس سخنرانی کنند.

شایان ذکر است که نهمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس با بررسی چالش‌های موجود در صنعت فولاد کشور ۱۷ مهرماه با موضوع فرصت ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید