227349

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران

ویدئو: صادرات فولاد به کشورهای مهد فولاد

حجم ویدیو: 4.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09 دانلود ویدیو

دنیای معدن: صنعت فولاد استان یزد علاوه بر رونق صادرات توانسته ،شش گرید جدید را هم امسال وارد بازار کند.

به گزارش دنیای معدن ،مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد‌های آلیاژی و مخصوص در ایران، خاور میانه و یکی از مدرنترین واحد‌های تولیدی فولاد آلیاژی در دنیاست.صادرات فولاد به کشورهای مهد فولاد

چایچی افزود: محصولات بی نظیر و کاربردی این واحد تولیدی ،در حال حاضر در ۱۵ صنعت مادر تخصصی کشور از جمله نفت و گاز و انرژی، خودرو سازی، ادوات کشاورزی، ابزار سازی، لوازم پزشکی ، جراحی و صنایع معدنی به خوبی نقش آفرینی می کند.

 

وی ادامه داد:این واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن محصولات فولادی یکی از پیشرفته‌ترین تولید کنندگان فولاد دنیاست که در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

مدیر عامل شرکت فولاد  آلیاژی ایران گفت: در حال حاضر ۴۳۱ گرید فولادی در قالب ۲۵ گروه فولادی توسط متخصصان این واحد تولید می‌شود که بسیاری از این گرید‌های فولادی را خود جوانان متخصص و توانمند این مجموعه طراحی کرده اند.

 

چایچی ادامه داد: در این سال‌های پر افتخار با همت و اراده‌ای که در بین کارگران و مهندسان این شرکت بوده است، ۲۷۰ گرید فولادی را متناسب با نیاز کشور و حتی سفارش دیگر کشور‌ها طراحی و تولید کرده اند.

 

وی افزود: در نه ماهه امسال هم، شش گرید جدید فولادی در این شرکت طراحی شده که کشورمان را از وابستگی به دیگر کشور‌ها بی نیاز کرده است.

 

عضو هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: امسال از آغاز سال تادی ماه روند افزایش تولید در این واحد به خوبی پیش رفته است و همه اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده به خوبی محقق شده است.

 

جعفر زاده گفت: در نه ماهه امسال، بیش از ۳۱۰ هزار تن انواع فولاد‌های آلیاژی به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان تولید کرده که به رغم کاهش وزنی ۱۰ درصد به لحاظ ارزش افزایش نشان می‌هد.

 

وی افزود:اگر چه در سال‌های گذشته تحریم‌ها مشکلات زیادی را در بخش‌های مختلف داشته است ولی متخصصان فولاد الیاژی با تولید انواع گرید‌ها و محصولات فولادی موجب قطع وابستگی به دیگر کشور‌ها شدند و  همه نیاز‌های صنایع مختلف داخلی را به خوبی برطرف کرده اندودر صادرات هم حرف‌هایی برای گفتن داشتند.

 

عضو هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: صادراتی که حتی به قلب اروپا هم رفته است و محصولات فولادی این واحد از بازار‌های صنعتی‌ترین کشور‌های دنیا هم سر برآورده است.

 

عضو هیئت مدیره این شرکت از صادرات ۱۵ درصدی این شرکت به خارج از کشور خبر داد و گفت: بیست کشور دنیا از جمله آلمان، ایتالیا، انگلیس، بلغارستان، برزیل، ترکیه، هلند، کره، عمان و امارات مقصد صادراتی این شرکت بوده اند.

عمده این محصولات در قالب گروه‌های خوش تراش، عملیات حرارتی پذیر، سخت شونده سطحی، بلبرینگ، ابزار کربنی، ابزرار‌های سرد کار و گرم کار، فنر، میکرو الیاژ، ماشین سازی و سازه‌های صنعتی بوده اند که هم چنان نیز این روند صادرات به خوبی ادامه دارد.

استاندار با حضور در این واحد از تشکیل کمیته اقدام برای حل مشکل خوراک واحدهای فولادی خبرداد.

فاطمی افزود: برای متعادل سازی قیمت نیز برنامه هایی در دستور کار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید