237650

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی

دنیای معدن: عصرگاه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی دیدار کرد.

به گزارش دنیای معدن، در این دیدار که در دفتر قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت، مخبر دزفولی گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان ارائه و اعلام کرد برای پیگیری میزان پیشرفت این پروژه ها جلسات منظمی برگزار می شود و خوشبختانه درصد پیشرفت اغلب این پروژه ها منطبق با برنامه است.

وی عزم جدی مدیرعامل و هیات مدیره شرکت در اتمام طرح های بهبود در حوزه محیط زیست را  اتفاقی مبارک و انگیزه بخش دانست و از همکاری های گسترده سازمان محیط زیست استان خوزستان و نظارت جدی آنها بر عملکرد شرکت، به عنوان ارزیابی منصف قدردانی کرد.

در این دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به قدیمی بودن تجهیزات تولیدی و آلودگی ناشی از آنها گفت: علی رغم وجود این معضل، تلاش مستمر شرکت فولاد خوزستان برای اجرای طرح های بهبود در دوره اخیر واضح و قابل تقدیر است و این اقدامات باید با جدیت ادامه یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید