237122

قدردانی ویژه رییس سازمان تامین اجتماعی از مدیریت عالی و کارکنان ذوب‌آهن اصفهان

دنیای معدن: میرهاشم موسوی رییس سازمان تامین اجتماعی ۱۸ شهریورماه در دیداری سرزده از خطوط تولید کارخانه ذوب آهن اصفهان و مجتمع بهداشتی درمانی شهید مطهری این شرکت بازدید کرد.

به گزارش دنیای معدن، رییس سازمان تامین اجتماعی در این بازدیدها، افزایش بازدهی دارایی‌ها و بهره‌وری را در مجموعه این سازمان مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به نیاز روز کشور به محصولات هایتک لازم است در امر توسعه، تولید این محصولات در نظر گرفته شود که الحمدا... این مقوله در کشور شروع شده است.

موسوی، نقش سازمان‌های بالادستی را در پیگیری برای اصلاح قوانین در جهت رفع مشکلات و موانع تولید حایز اهمیت دانست و تصریح کرد: در این راستا سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل در امر تولید و رفع موانع آن از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

توجه ویژه به سلامت کارکنان و جامعه و محیط‌زیست مقوله‌های بود که رییس سازمان تامین اجتماعی بر آن تأکید کرد و افزود: با استفاده از ابزارهای مدیریتی باید عقب افتادگی‌ها جبران شود و برای احقاق حقوق و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران سازمان که بیش از ۵۰ درصد جامعه تشکیل می‌دهند، تمام تلاشمان را باید به کار بگیریم.

وی در خصوص تلاشگران عرصه تولید و صنعت ذوب‌آهن اصفهان، گفت: با همه محدودیت‌ها و موانعی که صنعت فولاد با آن دست به گریبان است مجموعه ذوب‌آهن اصفهان توانسته‌اند با برنامه‌های علمی و شاخص محور بر این مشکلات و موانع فایق آیند و علاوه بر افزایش کمی تولید ۳درصدی بیشتر از برنامه تدوین شده، ۱۲ نوع محصول جدید و صنعتی با ارزش‌افزوده بسیار بالا و سودآور را به سبد محصولات خود بیافزایند.

رییس سازمان تامین اجتماعی با بیان این که عملکرد تولید ذوب آهن اصفهان در سال جاری و برای اولین بار در طول پنجاه و پنج سال از زمان تاسیس، از برنامه و هدف تعیین شده پیشی گرفته است، تأکید کرد: این عملکرد مطلوب نیازمند زیرساخت ها و برنامه هایی مانند تأمین به موقع مواد اولیه، حامل های انرژی، فنآوری های لازم، تعمیرات به موقع و آمادگی تجهیزات، تأمین نقدینگی، فروش و صادرات، حفظ روحیه و انگیزه کارکنان و ... است که شواهد امر نشان می دهد مسئولین این شرکت برای یکایک آن ها برنامه داشته و به بهترین وجه از عهده آن ها برآمده‌اند.

وی به حمایت های ذوب‌آهن اصفهان از صنایع گوناگون نیز پرداخت و افزود: این شرکت چه در تامین و چه در تولید و فروش باعث رونق فضای کسب و کار در صنایع بالا دستی و پایین دستی شده است.

موسوی، محصولات صنعتی جدید ذوب‌آهن اصفهان را پیشران نهضت ملی مسکن عنوان نمود و افزود: خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توانمندی‌ها و تولید محصولات مختلف ساختمانی، برای نهضت ملی مسکن تکیه گاه مطمئنی، محسوب می‌شوند.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع بهداشتی و درمانی شهید مطهری نیز گفت: تجهیزات به روز این مجتمع درمانی و طب کار آن، بستر مناسبی برای ارایه خدمات با کیفیت به مجموعه ذوب‌آهن اصفهان و جامعه پیرامون را فراهم کرده است.

موسوی با قدردانی از همکاران تلاشگر مجتمع بهداشتی درمانی شهید مطهری، افزود: همکاران در این بیمارستان علاوه بر ارایه خدمات به بیماران در تشدید موج‌های کرونا که یکی از بیمارستان‌های موفق بوده، در استان اصفهان نیز به عنوان پیشگام در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

رییس سازمان تامین اجتماعی تجهیزات به‌روز و کیفیت و کمیت خدمات بیمارستان شهید مطهری را از نکات مثبت خدمت به دردمندان عنوان نمود و  تأکید کرد: در این بازدیدها با دیدن دستاوردهای تولیدی، توسعه‌ای، محیط زیستی و ... در ذوب‌آهن اصفهان و بیمارستان مجهز و به روز شهید مطهری لازم میدانم با سلام و خداقوت به یکایک تلاشگران و همکارانم در مجموعه بزرگ ذوب‌آهن اصفهان در گستره صنعت و بهداشت و درمان، از کارگران، کارشناسان ، مدیران و مدیریت عالی این شرکت برای برنامه‌ها و عملکرد خوبی که دارند و به ویژه برای ثبت رکوردهای اخیر قدردانی و تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

 

دیدگاهتان را بنویسید