237054

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان :

محصولات ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می کند

دنیای معدن: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن ایمنی ساختمان را تضمین می کند.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا نقش در حاشیه بازدید از نمایشگاه متالورژی با اشاره به برند معتبر ذوب آهن در عرصه ملی و بین المللی  گفت : ذوب آهن به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران در تربیت نیروی انسانی ماهر و راه اندازی صنایع فولادی گوناگون در اقصی نقاط کشور نقشی بی بدیل داشته است که همگان به این مقوله کلیدی واقف هستند.

وی افزود: پیرو سیاست های دولت در خصوص اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن، گزینه مناسب برای احداث ساختمان های ایمن بهره گیری از سبد محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن اصفهان است و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری آماده همکاری به منظور تحقق یافتن این دستاورد مهم هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار تصریح کرد : یکی از زیرساخت های مهم تولید فولاد، گاز است که مجموعه های فولادی در این زمینه محدودیت هایی را تجربه کردند،لذا تلاش کردیم تا این چالش تولید برطرف شود و فولاد به عنوان بخش پیشران تولید،در خدمت رونق اقتصاد کشور قرار بگیرد.

علیرضا نقش، تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان را از دیگر دستاوردهای مهم این شرکت برشمرد و خاطر نشان کرد : در گذشته این محصول استراتژیک از خارج از کشور وارد می شد اما به همت دانش و تلاش کارکنان این کارخانه عظیم در کنار تامین خطوط ریلی کشور، به جمع صادرکنندگان این محصول پیوستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید